شرکت های میرا،حرکت پنگوئنی را برای خود انتخاب و با ایجاد فراوانی منطقه ای بقیه اعضاء را در ستون پشت خود قرار داده و فرصت عبور را می گیرند...

شرق پرس – پرویز امیرخانلو : در طبیعت تمام اجسام در سیستم های میکرو و ماکرو در حال حرکت و موج آفرینی هستند، و برای جلوگیری از کاهش، به آن انرژی وارد تا به صفر میل نکند.اما بعضی از مولد ها، بخاطر عدم بکارگیری روش های نوین، آینده نگری و شناسائی موانع مسیر حرکت، برخوردهایش افزایش و دامنه آن دائما کاهش می یابد.

با اینکه حضور فیزیکی دارند، اما موجهای حاصل از آنها الهام بخش و آرامشی نیست و با گذر زمان توان انتشار خود را نیز از دست می دهند.

ساختاری است اما روحیه تحول وجود ندارند. و روش های سنتی عادتشان شده, شادابی آنها فقط در بهاران اتفاق می افتد، وقتی همه چیز گل و بلبل است، زمستانی را نمی بینند تا برنامه هایی برای شرایط بحران آن تنظیم کنند.

روش مورچه ای که قرآن کریم داستان آنرا برای آیندگان پیام داده ، تا در بود، تصور نبودن را پیش بینی کرد، تعریفی برای آنها ندارد.

متغیرهای چنین شرکت هایی حرکت پنگوئنی را برای خود انتخاب و با ایجاد فراوانی منطقه ای بقیه اعضاء را در ستون پشت سر خود قرار داده و فرصت عبور را می گیرند، حتی وقتی که از حال افتادن و روشنائی دید آنها محدود شد، باز هم از ورود افراد پر انرژی و زیبا فکر که میتواند با تزریق انرژی فعال و با نشاط دامنه حرکت را افزایش دهند، تا شرکت جان تازه بگیرد جلوگیری می کنند.

البته گاهاً برای فرافکنی، موضوع پیشنهاد و نظرات را عَلم می کنند و عناصری که همراه هستند نیز همراه می کنند، اما سیاست همانی است که ترسیم شده است.

دوره های متمادی می مانند اما کلیات تغییری نمی کند.

تنها راه برون رفت چنین شرکت های میرایی تغییر ساختار و تبدیل فراوانی منطقه ای به واحد بندی است تا زمینه گسترش حضور تمام حوزه ها بوجود آید.

پرویز امیرخانلو