بی ثباتی مدیریتی در سازمان صمت مازندران به مدیرکل سابق محدود نمی شود و عمر مدیریتی مجید فانی سرپرست پیشین نیز تنها 230 روز به طول انجامیده بود...

شرق مازندران : نزدیک به دو ماه از استعفای محمدحسن صبوری دیلمی  سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران می‌گذرد و همچنان این این اداره کل عریض و طویل با تولی گری در سه حوزه مهم صنعت، معدن و تجارت بدون مدیر اداره می‌شود.

در ۱۰ اسفند ماه سال گذشته بود که خبر استعفای صبوری در رسانه‌های مازندران، خبری شد و بعد از آن صندلی مدیریت این سازمان، خالی است!

صبوری که در ۲۰ آذرماه ۱۴۰۱ روی صندلی ریاست این سازمان نشسته بود در کمتر از سه ماه بنا به آنچه در رسانه ها از ان به عنوان کسالت و بیماری عنوان شد از سمت خود استعفا داد.

البته بی ثباتی مدیریتی در سازمان صمت به صبوری محدود نمی شود و عمر مدیریتی مجید فانی سرپرست پیشین نیز تنها ۲۳۰ روز به طول انجامیده بود.

سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران در پاسخ به بلاغ در خصوص آخرین وضعیت کرسی ریاست سازمان صمت مازندران گفت: اینکه  این سازمان رسما مدیرکل ندارد که می شود گفت دارد و مدیرکل صمت هنوز تودیع نشده است.

وی افزود: آقای صبوری صرفا به دلیل بیماری که داشتند در حال درمان هستند و شخصا هم اعلام کردند با این بیماری قادر به ادامه کار در مسئولیت ریاست سازمان صمت نیستند.

استاندار مازندرن تصریح کرد: برای جایگزینی ایشان نیز به زودی رئیس جدید معرفی و منصوب خواهد شد.