کسب نتایج ضعیف سرمربی اسپانیایی نساجی موجب برکناری وی گردید و مسئولان این تیم با سیدمهدی رحمتی به توافق رسیدند ...

شرق مازندران : اعضای هیات مدیره باشگاه نساجی مازندران ، پس از بررسی گزینه های مختلف، بالاخره با سید مهدی رحمتی به‌عنوان سرمربی جدید نساجی مازندران، قرارداد دو ساله‌ای را به امضاء رساندند.

انتخاب سیدمهدی رحمتی بعنوان سرمربی نساجی مازندران که فصل آینده بعنوان یکی از نمایندگان فوتبال ایران در رقابت های آسیایی حضور خواهد داشت، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

حال باید دید رحمتی که در فصل گذشته تیم آلومینیوم اراک را به جایگاه هشتم لیگ برتر رسانده بود و با این تیم به فینال جام حذفی صعود کرده بود، چه عملکردی در تیم پرهوادار نساجی خواهد داشت.

نساجی مازندران در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران و با حضور سرمربی گمنام اسپانیایی عملکرد خوبی نداشته است و با ۲۶ امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول لیگ برتر قرار گرفت.

نساجی برای حضور در آسیا، چالش های دیگری ازجمله انتخاب بازیکنان جدید و در خور نام این باشگاه و همچنین مشکلات میزبانی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر را نیز باید رفع کند.

نساجی یکی از پُرهوادار ترین تیم های فوتبال شمال کشور محسوب می شود که با حمایت هواداران پرشور خود و پس از سالها در سطح اول فوتبال ایران حضور یافت.