استانداری مازندران در آستانه مهلت قانونی برای استعفای مسئولان جهت حضور و کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی، از دو استعفای مهم در این حوزه خبر داد ؛
شرق مازندران به نقل از وقت شمال :  عبدالرضا بابایی فرماندار نکا که در انتخابات دور قبل مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود رای قابل توجهی کسب کرده بود بالاخره در فاصله قانونی ۶ ماه مانده به ثبت نام انتخابات مجلس، استعفا داد تا گمانه زنی ها تبدیل به واقعیت شود و رسماً وارد رقابت های انتخاباتی شود.

پیش از این نیز شایعاتی مبنی بر عدم پذیرش استعفای وی از سوی استاندار شنیده می شد اما روابط عمومی استانداری مازندران، روز گذشته موافقت سیدمحمد حسینی پور را با این استعفا رسماً اعلام کرد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران دومین استعفای مهم در آستانه مهلت قانونی انتخابات مجلس

علی رجبی وندچالی، نیز طی مکاتبه ای خطاب به استاندار مازندران، استعفای خود را از مسئولیت مدیرکلی دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اعلام کرد. ‎

سیدمحمود حسینی پور نیز استعفای علی رجبی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری را پذیرفت و  از تلاش های رجبی نیز در مدت مسئولیت اش قدردانی نمود.

گرچه درخصوص حضور علی رجبی در انتخابات مجلس و حوزه انتخابیه وی تاکنون اطلاع دقیقی در دست نیست، اما استعفای وی در این روزها، نشان از عزم وی برای حضور و کاندیداتوری در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی دارد.

 

حال به نظر می آید با توجه با استعفاهای مسئولین برای حضور در انتخابات مجلس و شایعات پیرامون حضور چهره های کاریزماتیک و پُر سر و صدا ، شاهد گرم تر شدن تنور انتخابات در مازندران یاشیم.