پس از برکناری رئیس فدراسیون ناشنوایان برخی از رسانه‌ها هم از آن به عنوان افتضاح فدراسیون ناشنوایان در برگزاری مسابقات زنان یاد کردند و علت آنرا پوشش آزاد زنان خارجی در مسابقات دانستند

شرق مازندران : اولین دوره مسابقات قهرمانی دوومیدانی ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه در دو بخش آقایان و بانوان ناشنوا در تاریخ ۵ و ۶ آذرماه در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد که انتشار تصویر نوع پوشش برخی از بانوان خارجی جنجال آفرین شد.

«حضور زنان خارجی با پوشش آزاد در مسابقات دومیدانی ناشنوایان آسیایی در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران! با حضور داوران مرد» عنوانی بود که در فضای مجازی دست به دست شد.

برخی از رسانه‌ها هم از آن به عنوان افتضاح فدراسیون ناشنوایان در برگزاری مسابقات یاد کردند. این در شرایطی است که در تصویر منتشر شده هیچ مردی دیده نمی شود.

در این رابطه مهران تیشه گران اظهار داشت: در مسابقاتی که برگزار شد بانوان و آقایان مختلط نبودند و زمانی که بانوان مسابقه داشتند هیچ موجود «نری» در محوطه پر نمی‌زد و دور تا دور مجموعه هم پوشیده شده بود. رقابت بانوان صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ ظهر و پس از آن هم مسابقات آقایان برگزار می‌شد. زمانی که مسابقات بانوان درحال برگزاری بود خانم‌ها فقط خودشان در آن محوطه حضور داشتند و مسوولان حراست هم تمام دوربین‌ها و تلفن‌های همراه را جمع‌آوری کردند.

رئیس فدراسیون ناشنوایان مدعی شد: در دو و میدانی هم ورزشکاران عادت دارند با لباس‌های خودشان در مسابقات حضور پیدا کنند. اگر در جریان برگزاری مسابقات بانوان یک مرد در محوطه حضور داشت همه حق دارند که تیشه‌گران را اعدام کنند. عکس‌هایی که منتشر شده احتمالاً مربوط به ویدئویی است که خود قزاق‌ها از ورزشکارشان گرفته‌اند و یک آدم مریض هم آن را پیدا کرده و با گرفتن چند عکس از آن فیلم به دنبال تخریب ایران است. من نمی‌دانم برخی‌ها دنبال چه چیزی هستند و چرا بجای دیدن موفقیت‌ها به سراغ این موارد می‌روند. من فکر می‌کنم این اقدامات کار دشمنان است.