مسئولان نوشهر درخصوص تبلیغات گسترده خواننده لس آنجلسی در این شهرستان که حواشی زیادی بوجود آورد، توضیحاتی ارائه کردند ....

شرق مازندران : اخیراً خبرگزاری فارس از تبلیغات گسترده یک فروشگاه لوازم خانگی برای خواننده لس‌آنجلسی در ساحل توسکاتک شهرستان نوشهر خبر داد که  این تبلیغات در بهترین نقطه شهر واقع شده است.

 به گفته اهالی این منطقه، بیش از دو سه سالی است که تبلیغات گسترده و بنرهای متعدد از این خواننده  به نام «مهرداد نیویورک» در ساحل توسکاتک نصب شده و از قرار معلوم مجوز ساخت مجتمع تجاری به اسم  این خواننده داده شده است.

بابک شمس‌ناتری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر درباره این موضوع اظهار کرد: یکبار همین چند وقت پیش این بنرها جمع شده بود؛ البته این‌ها سازه‌های تبلیغاتی نیستند و مرتبط با همان مجتمع است.

وی با بیان اینکه طبق قانون تمام واحدهای صنفی برای نامگذاری به سامانه سردرب مراجعه کنند و تأییدیه نام واحد صنفی را بگیرند و گفت: در گذشته هم توسط نهادهای زیربط درباره جمع‌آوری تابلوهای تبلیغاتی که فاقد تاییدیه نام است به وی تذکر داده شده و این مسئله را مجددا پیگیری و براساس قانون اقدام می‌شود.

محمد اصغرنژاد سرپرست شهرداری نوشهر درباره تبلیغات با این محتوی در محدوده شهرستان نوشهر و نقش شهرداری نیز گفت: این منطقه در حوزه شهرداری نوشهر نیست، منطقه توسکاتک زیر نظر بخشداری است و باید از بخشداری پیگیر این موضوع شوید.

یزدان کرد بخشدار بخش مرکزی نوشهر در حوزه سی‌سنگان درباره تبلیغات برای خواننده لس‌آنجلسی به  خبرنگار فارس گفت: بارها به مالک این مجتمع تذکر داده شده است، از طریق بخشدار و نهادهای مرتبط پیگیر شدیم و یک بار بنرها را پایین آوردیم.

وی افزود: یکبار بنرهایی که با عنوان مهرداد نیویورک بود را جمع‌آوری کردیم و با عنوان مهرداد سی‌سنگان مجدد نصب کرد که این هم تخلف بود و نباید نصب می‌شد، پیگیر خواهیم شد و قطعا بنرهای این خواننده را جمع‌آوری می‌کنیم.