حسن یزدانی مرد تاریخ ساز کشتی ایران که پس از بازی‌های آسیایی هانگژو چین، کتف خود را جراحی کرد و مدت‌ها از میادین کشتی دور ماند اکنون زمان بازگشت به تمریناتش مشخص شد

شرق مازندران : رئیس هیئت کشتی مازندران با اشاره به اینکه حسن یزدانی در این مدت هنوز روی تشک نیامد، اما تمرینات بدنسازی‌اش را دنبال کرده گفت: یزدانی از اوایل اردیبهشت تمریناتش را آغاز می‎ کند.

امید شایگان افزود: اینکه حسن یزدانی چه زمانی قادر به ورود به چرخه و حضور در تورنمنت بین‌المللی است، بستگی به نظر پزشکان و بعد از آن هم مربیان تیم ملی دارد.

شایگان گفت: احتمالا یزدانی از وقتی روی تشک قرار بگیرد، بعد از یک ماه شرایط حضور در مسابقه را پیدا کند و اینکه چه زمانی و به چه مسابقه‌ای اعزام شود، بستگی به فدراسیون کشتی دارد.

مربی جویباری حسن یزدانی نیز گفت: حسن یزدانی پس از عمل جراحی کتف زیر نظر پزشک فیزیوتراپ بوده و الان کار بازتوانی را آغاز کرده و در کنار مربی بدنسازی و ماساژور شرایط خوبی بدست آمده و مشکل خاصی ندارد.

همت مسلمی افزود : یل جویباری از ۵ اردیبهشت در سالن اختصاصی خود در جویبار به روی تشک می رود تا تمرینات خود را آغاز کند و همچنین در اردوی تیم ملی کشتی در خانه کشتی تهران حضور یابد.

مسلمی همچنین خاطرنشان کرد: حسن یزدانی با ۹سال عضویت در تیم ملی، با تجربه بالا و تمرینات سازنده ، خودش را برای المپیک هم آماده خواهد کرد.

حسن یزدانی مرد ۹ مداله کشتی آزاد کشورمان پس از بازی‌های آسیایی هانگژو چین کتف خود را جراحی کرد و مدت‌ها از میادین کشتی دور ماند.