عباس رمدانی از فعالان رسانه ای شمال کشور ، نشریه اصناف شمال را با هدف بررسی و اطلاع رسانی مشکلات حوزه بازار و اصناف راه اندازی کرد ...

شرق پرس : روزهای محدودیت های کرونایی بیش از همه، برای اصناف و بازریان سخت و طاقت فرسا می گذرد. راه اندازی نشریه ای وزین و پرمحتوا در حوزه بازار و مشکلات صنفی قعطاً در این روزهای حساس برای کمک به قشر آسیب دیده بازاریان راهگشا خواهد بود.

 

دکتر عباس رمدانی صاحب امتیاز و مدیرمسئول اصناف شمال در گفتگو با شرق پرس خبر از راه اندازی این نشریه تخصصی حوزه اصناف و بازار را اعلام کرد و گفت در این ایام چنین نشریه ای قطعاً تاثیرات خود را برای شنیده شدن دغدغه ها و مشکلات بازاریان عزیز خواهد داشت.

 

وی افزود ؛ اصناف شمال از یک تیم تحریریه حرفه ای بهره مند است که به دغدغه ها و راهکارهای موجود واحد های صنفی خواهد پرداخت و شامل اخبار ، یادداشت ها ، تصاویر و گزارشات متنوعی خواهد بود.

رمدانی تشریح کرد؛ در این نشریه بخش های خواندنی بسیاری وجود دارد از جمله در بخش « با پیشکسوتان » به معرفی پیشکسوتان بازار ، در بخش « پنجره ای به آسمان » یادی از شهدای اصناف شمال ، در بخش « تلنگر » به واکاوی مشکلات و معضلات واحد های صنفی و پاسخ مسئولان ، در بخش « از گذشته تا امروز » به معرفی بافت قدیمی بازار در شهرهای شمالی و در بخش « مشاور حقوقی بازار » نکات حقوقی از سوی کارشناسان و …. که می تواند جذابیت فراوانی را برای جامعه هدف داشته باشد .

گفتنی است ؛ حاج عباس رمدانی هم اکنون صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی شمال نیوز است و مسئولیت های مختلف صنفی نظیر رئیس اتحادیه رایانه ، عضویت در هیئت مدیره اتاق اصناف مرکز استان ، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ایت استان ، نایب رئیس سازمان نظام رایانه ای کشور و نماینده اصناف مازندران در اتاق اصناف کشور را در کارنامه خود دارد .