عباس رمدانی فعال رسانه ای و یکی از مسئولانی که سالها در حوزه اصناف مازندران فعالیت داشت، با انتقاد از برخوردهای صورت گرفته با اهالی صنفی مرکز استان، از فرماندار ساری خواست بدون تعلل عذرخواهی کند

شرق مازندران – عباس رمدانی : برای بنده که سال های زیادی را به عنوان خدمتگزار در کنار اصناف و بازار حضور دارم و از نزدیک با زحمات ، تلاش صادقانه و فداکاری های این قشر دلسوز جامعه آشنا هستم ، توهین و بی احترامی به همکارانم ،  بسیار سخت و غیر قابل تحمل است .

ممانعت از حضور و اخراج روسای اتحادیه های مرتبط با جلسه کمیسیون برنامه ریزی ، هماهنگی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز مرکز استان ، اوج به حرمتی به جامعه بزرگ اصناف و بازار بوده و اصلا قابل قبول نیست.

وقتی از بی احترامی و برخورد نابجای معاون فرماندار ساری در مواجهه با تعدادی از روسای اتحادیه های صنفی در حاشیه جلسه کمیسیون برنامه ریزی ، هماهنگی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان ساری مطلع شدم در تماس با فرماندار مرکز استان که اتفاقا به اخلاق مداری معروف است و شخصا خاطرات خوبی از آداب و اخلاق نیکو از وی سراغ دارم  ، تذکرات لازم را داده و با پذیرش ایشان روبرو شدم.

در این تماس تلفنی از فرماندار خواستم فرد خاطی در هر مقامی که باشد باید رسما از همکارانم که در مقام روسای اتحادیه ها در جلسه حضور یافتند ، عذرخواهی نماید و جناب آقای نوبخت ، قول دادند که به بهترین نحو این اقدام صورت گرفته و دلجویی شایسته انجام شود.

متاسفانه علی رغم گذشت هفته ها از این مکالمه تلفنی ، خبری از عذرخواهی و دلجویی نیست و گویا مسند نشینان در فرمانداری مرکز استان فراموش کرده اند که نمایندگان دولتی هستند که افتخارش مردمی بودن است وکدام نماد برای مردم مهمتر از اصناف و بازار است که همواره در کنار مردم حضور فعال دارد؟!

مسند نشینان در فرمانداری ساری بدانند که برخورد برخورد بی نزاکت و خارج از چهارچوب با نمایندگان اصناف مرکز استان نمی تواند ذره ای که ارج و قرب آنان را که در همه صحنه های انقلاب ، دفاع مقدس و بحران ها همراه با نظام و انقلاب بوده اند بکاهد.

گویا فرماندار و معاون سیاسی اش نمی دانند که همین اصناف مرکز استان که مورد بی مهری و عتاب قرار گرفته اند در بحران شیوع بیماری کرونا در کنار دولت  ، پشتیبان مردم و نظام بوده اند ؟!

آقایان شاید از فداکاری اصناف ساری در بحبوحه انقلاب اسلامی ، پشتیبانی از جنگ ، بازسازی مناطق جنگی و زلزله زده هم بی خبر هستند که چنین بی مهابا به نمایندگان آنان تاخته و یا سکوت اختیار کرده اند.

دلیل تعلل فرماندار و معاونش در عذرخواهی از جامعه یزرگ اصناف مرکز استان مشخص نیست و در صورت تداوم این روند شخص استاندار و معاون سیاسی اش باید پاسخگوی این بی احترامی باشند.