وزیر کشور در سفر به مازندران گفت : پرونده قضایی در رابطه با مسئولان متخلف و سهل انگار در سیلاب اخیر مازندران تشکیل شود و در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

شرق مازندران : احمد وحیدی وزیر کشور در سفر یکروزه به منظور بازدید از مناطق سیل زده غرب مازندران وارد این منطقه شد.

وزیر کشور در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده عباس آباد در غرب استان مازندران، گفت: بازدید از مناطق سیل زده استان از جمله عباس آباد و چالوس امروز با هدف بررسی دقیق‌تر و رسیدگی سریعتر مشکلات سیل زدگان انجام شده است

احمد وحیدی افزود: دولت در کنار خسارت دیدگان سیل اخیر در این استان است و مسئولان مربوطه برای رفع مشکلات سیل زدگانو خسارت دیدگان پای کار خواهند بود.

او گفت: بررسی دقیق‌تر خسارت سیل مازندران در دست انجام است و پس از تکمیل نهایی و ارسال گزارش به وزارت کشور سریعتر برای جبران خسارت تامین اعتبار مالی می‌شود.

وحیدی با بیان اینکه درختان افتاده و شکسته حاشیه مسیر‌ها، سبب انسداد مسیر آب رودخانه‌ها و وقوع سیلاب اخیر در استان مازندران شده است، ادامه داد: قرار شد مسئولان منابع طبیعی به مدیران کل ابلاغ کند تا مانعی برای جمع آوری درختان در مسیر رودخانه‌ها و سیلاب نباشد.

وزیر کشور تاکید کرد: پرونده قضایی در رابطه با مسئولان متخلف و سهل انگار در سیلاب اخیر مازندران تشکیل شود و در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.