سیدمحمد آقامیری سرپرست وزارت جهاد کشاورزی دانش‌آموخته‌ی دکترای عمومی دامپزشکی، دکترای تخصصی(PhD) علوم اقتصادی و فرزند آیت الله سیّد هاشم آقامیری است ...

شرق مازندران : رئیس جمهور در حکمی «سیدمحمد آقامیری» را با حفظ سمت به عنوان سرپرست وزارت جهاد کشاورزی منصوب کرد.

در حکم سید ابراهیم رئیسی خطاب به آقامیری آمده است: با توجه به استعفای جناب آقای دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد و به استناد اصل ۱۳۵ قانون اساسی و نظر به مراتب تعهد، شایستگی و سوابق اجرایی جناب‌عالی، به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان «سرپرست وزارت جهاد کشاورزی» منصوب می‌شوید.

رئیس جمهور در این حکم چنین تصریح کرده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به «عدالت‌محوری»، «روحیه انقلابی»، «مردم‌داری»، «پاکدستی و فسادستیزی»، «قانون‌مداری»، «مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی» و تعامل با هیأت محترم وزیران در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات کشور مجدانه بکوشید.

رئیسی در ادامه افزوده است: «توفیقات روزافزون آن جناب را در انجام شایسته وظایف محوله، خدمت‌رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسالت می‌نمایم.»

گفتنی است «دکتر سیّدمحمّد آقامیری» فرزند «آیت الله سیّد هاشم آقامیری» متولد سال ۱۳۵۱ در تهران است.

وی دانش‌آموخته‌ی دکترای عمومی دامپزشکی، دکترای تخصصی(PhD) علوم اقتصادی، کارشناسی ارشد علوم اقتصادی، کارشناسی علوم اقتصادی، گرایش اقتصاد کشاورزی و کارشناسی حقوق می‌باشد.