جاری شدن روان آب‌ها و سیلاب در بخش چمستان شهرستان نور سبب گرفتار و مفقود شدن ۵ خودرو با سرنشینان شده است که تاکنون سه خودرو یک دستگاه ال ۹۰ و کوئیک با تلاش تیم‌های امدادی هلال احمر پیدا شدند

شرق مازندران : حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران به هشدار هواشناسی استان در پی شمالی شدن جریان‌ها و عبور موج از تراز میانی جو اشاره کرد و گفت: بارش‌های رگباری اخیر در ارتفاعات و مناطق کوهستانی استان بخصوص شهرستان‌های نور، قائمشهر و بهشهر سبب بالا آمدن سطح رودخانه‌ها و مسیل‌ها شده است.

او افزود: جاری شدن روان آب‌ها و سیلاب در بخش چمستان شهرستان نور سبب گرفتار و مفقود شدن ۵ خودرو با سرنشینان شده است که تاکنون سه خودرو یک دستگاه ال ۹۰ و کوئیک با تلاش تیم‌های امدادی هلال احمر پیدا شدند.

محمدی بیان اینکه لاشه خودروی یک دستگاه پیکان نیز بدون دو سرنشین در زیر پل روستای ایز خورده چمستان پیدا شد، گفت: بر اساس شواهد میدانی دو خودروی النترا و ماکسیما به همراه سرنشینان مفقود شده اند که تا این لحظه علیرغم تلاش‌های جستجوگران هلال احمر خبری در دست نیست.

او افزود: تاکنون ۱۷ تیم امداد ونجات برای تسریع در امدادرسانی سیل زدگان در مناطق سیل زده استان مستقر هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: سیلاب اخیر سبب بسته شدن چندین راه روستایی و خسارت به چندین دهنه پل شده است.

او افزود: در همان ساعات اولیه وقوع سیلاب ماموران راهداری و بخشداری به این مناطق کوهستانی اعزام شدند.
محمدی جان باختن یک نوجوان ۱۱ ساله در سیلاب دیشب بهشهر را تکذیب کرد و گفت: این جوان بر اثر حادثه جان باخته است و نیاز به بررسی بیشتر کارشناسان دارد.