استاندار مازندران در مراسم افتتاح دفتر نمایندگی استانداری در غرب مازندران گفت : هر سه شنبه یک مدیر کل به همراه معاونان خود در دفتر استانداری غرب مازندران ملاقات عمومی خواهند داشت

شرق مازندران : دفتر نمایندگی استانداری مازندران در غرب استان با حضور استاندار مازندران، نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس، معاون عمرانی استاندار، مشاور استاندار در امور روحانیت، فرماندار نوشهر و برخی مدیران ستادی استانداری افتتاح شد .

محمود حسینی‌پور، استاندار مازندران در آئین بهره‌برداری از دفتر استانداری غرب مازندران واقع در نوشهر، فلسفه راه‌اندازی این دفتر را رفع دغدغه مردم و مسئولان غرب استان به علت مسافت طولانی تا مرکز استان اعلام کرد.

وی با بیان اینکه در گذشته دفتر استانداری در غرب مازندران فعال بود و بعد از مدتی غیر فعال شد، اظهار کرد: نگاه بر این است تا مردم در راحت‌ترین مسیر بتوانند با مسئولان در ارتباط باشند اما مسیر طولانی از رامسر به مرکز استان همواره مورد دغدغه و نگرانی مردم بوده است.

این مسئول با اشاره به اینکه برخی دهیاران و شوراها برای پیگیری برخی امور به مرکز مازندران مجبورند مسیر طولانی را طی کنند یا اینکه ناچارند سوابق و مدارکی را برسانند این فرایند موجب نارضایتی مردم غرب استان را فراهم کرده است، تصریح کرد: در تعیین مکانی مناسب برای دفتر مرکزی استانداری مشورت‌های زیادی انجام شد و نوشهر بدین منظور تعیین شد و از آنجایی که ساختمان قبلی فرمانداری هم وجود داشت نیاز به احداث ساختمان جدید نبود.

حسینی‌پور، داشتن فرودگاه را یکی دیگر از امتیازات نوشهر عنوان کرد و ادامه داد: با راه‌اندازی تاکسی هوایی جهت تسهیل در رفت و آمد در فرودگاه نوشهر این قابلیت مهم وجود دارد.

وی وجود ایستگاه دریایی را یکی دیگر از امتیازات نوشهر دانست و گفت: البته این مرکز متعلق به همه شهرهای غرب استان است.

استاندار مازندران با بیان اینکه هر سه شنبه یک مدیر کل به همراه معاونان خود در این دفتر استانداری غرب مازندران ملاقات عمومی خواهند داشت، اظهار کرد: برخی جلسات مهم نیز دراین مرکز تشکیل می‌شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه توسعه اقتصادی غرب مازندران یکی از مهم‌ترین مسائل است، گفت: همه باید کمک کنند تا با همکاری بین مجموعه شهرستان‌های غرب استان با محوریت این دفتر، مسائل و مشکلات رفع شود.

حسینی‌پور در ادامه با ابراز نگرانی از صحبت‌هایی در خصوص تجزیه استان گفت: مازندران یک استان بزرگ و قوی است این استان ظرفیت تجزیه و تقسیم را ندارد بلکه باید با همین نقشه در راستای تمدن بزرگ مازندران به جلو برود.

نماینده عالی دولت در استان تاکید کرد: همگی باید با همدلی و انسجام رویه به دنبال مازندران قوی باشیم و از لحاظ اقتصادی هم روی جغرافیای کریدور شمال و جنوب برنامه ریزی کنیم.