توکلی سرپرست معاونت عمرانی استانداری با اشاره باینکه بارندگی در غرب مازندران کم‌سابقه بود اظهار داشت : برای بازگشایی مسیر سیلاب، ماشین‌آلات از جمله بیل و لودر به مناطق غرب مازندران ارسال شده است.

شرق مازندران : احمد توکلی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه حجم بارندگی در غرب مازندران کم‌سابقه بوده است و خساراتی در پی داشت، اظهار کرد: شهرستان‌های عباس‌آباد، چالوس و نوشهر درگیر سیلاب و روان‌آب هستند که خساراتی را به مراکز شهر و روستاها وارد کرده است.

وی از آماده‌باش کامل دستگاه‌های امداد و خدمات‌رسان مازندران برای پشتیبانی از بحران امشب خبر داد و افزود: برای بازگشایی مسیر سیلاب، ماشین‌آلات از جمله بیل و لودر به مناطق غرب مازندران ارسال شده است و همچنین برخی از تجهیزات در حال ارسال هستند.

توکلی با اشاره به اینکه برق برخی از مناطق چالوس، نوشهر و کارآمد قطع شده است، یادآورشد: همه عوامل دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله برق در تلاش هستند تا مشکلات شهروندان به حداقل برسد.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران کنترل بحران را نیازمند تلاش همه عوامل اجرایی، امدادی و خدماتی دانست و تصریح کرد: در روستاهایی که با بحران سیلاب مواجه شدند، به دهیاران اعلام شده است تا برای کاهش مشکلات، از ظرفیت و امکانات روستا استفاده کنند و در صورت اضطرار از آن‌ها پشتیبانی تجهیزاتی و خدماتی شود.

وی با بیان اینکه میزان خسارت سیل امشب پس از جمع‌بندی، اطلاع‌اسانی می‌شود، خاطرنشان کرد: مدیران تعدادی از دستگاه‌های استان جهت مدیریت بحران در مناطق سیل‌زده، به مناطق غرب مازندران اعزام شدند.