شمس الدین حسینی نماینده شهرستان های غرب مازندران در مجلس گفت : در پی درخواست از رئیس جمهور برای سفر به غرب استان، سفر بعدی ایشان به رامسر خواهد بود

شرق مازندران : شمس‌الدین حسینی در جلسه‌ای که روزهای گذشته در شهرستان رامسر برگزار شد در جمع مدعوین، اظهار کرد: ارتباط نماینده مجلس با مردم باید نزدیک باشد، به علت مشغله شغلی در مجلس شورای اسلامی و کمیسیون‌ها در برخی مناسبت‌ها کمتر حضور پیدا می‌کنم.

وی با بیان اینکه سال گذشته سال سختی از نظر اقتصادی بود و اتفاقات ناخوشایندی که در کشور رخ داد را پشت سر گذاشتیم، افزود: در سال جدید باید سال گشایش، با تدبیر و تلاش باشد و مسئولان با طرح و برنامه نسبت به توسعه و حل مشکلات اقدام کنند.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مجلس شورای اسلامی با هدف حضور پیدا کردم، تصریح کرد: کمیسیون برنامه و بودجه را طبق تخصصم انتخاب کردم تا دست مایه‌ای برای خدمت باشد.

نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نگاهی که به دلیل فاصله جغرافیایی با مرکز استان داریم را باید کنار بگذاریم، گفت: در اوایل حضورم در سمت نمایندگی مجلس، جلسه شورای اداری استان مازندران را در کلارآباد برگزار و تاکید کردم مسئولان استانی باید به صورت مداوم در حوزه انتخابیه‌ام حضور یابند، پیگیر توسعه و حل مشکلات مردم باشند.

حسینی افزود: طبق درخواستی که از آیت الله رئیسی داشتم، سفر بعدی رئیس جمهور و وزیران به رامسر است.

وی با انتقاد از مشکل ترافیک در غرب مازندران، اظهار کرد: آزاد راه تهران-شمال با عقب ماندگی مواجه شده و آزاد راه چالوس به رامسر تصویب شد و جزء بزرگترین پروژه‌های کشور است.

این مسئول گفت: مرکز شهر رامسر با تنش آبی مواجه بوده و در پرآب‌ترین شهر در کشور ۱۵ درصد منابع آبی از آب سطحی استفاده می‌شود، جهت حل این مشکل پروژه آبرسانی از دو هزار به تنکابن و رامسر تصویب شده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پروژه‌های بهداشت حائز اهمیت است، افزود: دانشکده پرستاری رامسر سال‌ها مستاجر بود که روند ساخت آن ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی خاطرنشان کرد: دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی غرب مازندران در سال جاری تاسیس و استقرار خواهد یافت که مردم برای انجام امورات ۲۶۰ کیلومتر تا ساری نروند.

حسینی به توسعه گردشگری در مازندران پرداخت و گفت: برای اینکه زیر ساخت‌های گردشگری فراهم شود باید به ارتباطات توجه خاصی شود.

وی افزود: تأسیس شهر دالخانی و مرز هوایی به تصویب هیئت وزیران رسید، مجوز احیای باغ ۳۳ هکتاری هم گرفته شد.

حسینی به ملاقات و رسیدگی به امور مردم اشاره کرد و یادآور شد: ۶ هزار نفر را در طول سه سال چهره به چهره دیدار و جلساتی را جهت بررسی و حل مشکلات مردم در مساجد برگزار کردم و معتقدم شایستگی و صلاحیت مردم بیشتر از اینهاست و تلاش مسئولان باید بیشتر باشد.