در پست ربیع فلاح آمده است؛ حال كه دولت تدبير و اميد زمينه خدمت مهندس محمد اسلامي مديري دلسوز و جهادي را براي خدمت در استانداري مازندران فراهم كرد, براي استاندار جديد مازندران آرزوي توفيق و سربلندي دارم...

ربیع فلاح :واکنش ربیع فلاح به انتخاب استاندار جدید برای مازندران

 

 

به گزارش شرق پرس ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران در واکنش به انتخاب محمد اسلامی بعنوان استاندار جدید مازندران در صفحه شخصی اینستاگرامی خود نوشت :

 

 بسمه تعالی

 

۱۵۰۷ روز با مردم علوی مازندران

از ۲۵ شهریور ۹۲ که با مراسم معارفه وارد استانداری مازندران شده ام تا روز هفتم آبان که هیئت دولت به مهندس اسلامی به عنوان استاندار مازندران رای اعتماد داد بیش از ۵۰ ماه گذشت .

روز اول شعارم را کار کار کار قرار دادم و تا آخرین لحظه فعالیت در استانداری این شعار و تفکر مبنای اقدامات و فعالیت ما بوده است .

در این ایام فراز و نشیب های زیادی را شاهد بودم اما آنچه مایه روحیه و انگیزه برای تلاش بیشتر بود محبت و ارادت مردم عزیز و ولایتمدار مازندران بود .

خدا را شاکرم که در این ۱۵۰۷ روز اقدامات بزرگ و ماندگاری را در استان شاهد بودیم

از پایان عملیات انتقال گاز عسلویه به مازندران تا آبگیری سد گلورد با سرمایه گذاری چندین هزار میلیاردی در زیرساخت های مهم استان

از توسعه زیرساخت های راه ، آب و برق گرفته تا فناوری اطلاعات و ارتباطات و بهداشت و درمان

از کسب رتبه های برتر در بسیاری از فعالیتها و شاخصها گرفته تا ارتقاء شاخصهای امنیتی و کاهش جرائم

از کسب نرخ مشارکت برتر در انتخابات مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری گرفته تا رای بالای مردم مازندران به دکتر حسن روحانی

از کاهش نرخ بیکاری گرفته تا افزایش نرخ مشارکت اقتصادی و رتبه اول بسته رونق تولید در کشور

از پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز گرفته تا کاهش ۷۰ درصدی غریق در سواحل و کاهش ۷ درصدی طلاق
ازبهره برداری بیش از ۸۰۰۰ طرح و پروژه گرفته تا آغاز عملیات اجرایی صدها طرح در استان

همه این موفقیتها با مشارکت مردم فهیم و شایسته مازندران و تلاش مدیران عزیز دولت تدبیر و امید در مازندران محقق شده است .

حال که دولت تدبیر و امید زمینه خدمت مهندس محمد اسلامی مدیری دلسوز و جهادی را برای خدمت در استانداری مازندران فراهم کرده است فرصت را غنیمت شمرده و برای استاندار جدید مازندران آرزوی توفیق و سربلندی نموده و از زحمات و تلاشهای خالصانه معاونین محترم استاندار ، مدیران کل محترم ستادی ، فرمانداران ، بخشداران و دهیاران محترم ، کلیه مسئولین محترم استان بویژه ائمه محترم جمعه و اعضای محترم شورای تامین استان ، خانواده های معزز شهدا و ایثارگران ، اصحاب رسانه،کارکنان دستگاههای اجرایی و امنیتی و قضایی سپاسگزاری بویژه همراهی و همدلی مردم عزیز و سرافراز مازندران تقدیر و تشکر نموده و برای همه آنها آرزوی سعادت و بهروزی و سلامتی را از درگاه یزدان بی همتا مسئلت می نمایم.

 

ربیع فلاح جلودار