آئین افتتاح همزمان ۲۲ پروژه ورزشی استان مازندران به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر و با حضور استاندار مازندران، مديرکل ورزش و جوانان، فرماندار و رئیس ورزش و جوانان قائمشهر در محل سالن ورزشی شهدای ارطه بصورت وبیناری بصورت همزمان در ۹ شهرستان برگزار شد.

شرق مازندران – پرویز امیرخانلو: سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران در این مراسم گفت : مازندران استان اول در مدال آوری بین المللی است و شخصیت های بزرگی در ورزش داریم.

▫️وی بیان داشت؛ مازندران در برخی رشته های ورزشی مانند کشتی نیز جایگاه ویژه ای دارد و در ورزش بانوان هم در سطح ملی و بین المللی افتخارات زیادی دارد.

▫️حسینی پور تصریح کرد؛ توسعه زیرساخت های ورزشی می تواند به پهلوان پروری و کشف استعدادهای ورزشی کمک کند و از همه کسانی که در امر مقدس ساخت اماکن ورزشی بویژه خیرین تلاش می کنند و به فکر جوانان هستند قدردانی می‌کنم.

▫️استاندار مازندران با تشکر از همه مسئولان ازجمله مدیرکل ورزش و جوانان مازندران بیان داشت؛ از زمان مسئولیت آقای رجبی شاهد تحولات خوبی در ورزش و جوانان مازندران هستیم که نمونه اش تکمیل و افتتاح ۲۲ پروژه ورزشی در استان است.

▫️وی همچنین تاکید کرد؛ ساخت اماکن ورزشی باید مطالبه عمومی باشد چراکه علیرغم تلاش های صورت گرفته نیازمند اماکن ورزشی بیشتری هستیم.

▫️مقام عالی دولت در مازندران با اشاره به ظرفیت بالای استان افزود؛ مازندران گردشگر پذیر است و می توان با تعامل با شخصیت های ملی مازندرانی اقدام به ساخت مراکز تفریحی ورزشی کرد.