رقابت ها طناب کشی قهرمانی مردان کشور مرداد ماه امسال در اسکله بندر امیرآباد بهشهر برگزار می شود و تیم های حاضر در این رقابت ها به مدت دو روز با یکدیگر رقابت خواهند کرد .

tanabkeshi1

مولود کفشی گفت : رقابت های طناب کشی قهرمانی مردان کشور با حضور ۱۸ تیم برتر استان های کشور به میزبانی بهشهر برگزار می شود.

 

 

 

به گزارش شرق پرس نائب رئیس هیات انجمن های ورزشی مازندران, در گفتگو با ایرنا افزود : این رقابت ها مرداد ماه امسال در اسکله بندر امیرآباد بهشهر برگزار می شود و تیم های حاضر در این رقابت ها به مدت دو روز با یکدیگر رقابت خواهند کرد .

 

 

وی بیان کرد : علاوه بر تیم مازندران که به عنوان یکی از مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی با حریفان رو به رو خواهد شد ، یک تیم از گارد بندر امیرآباد نیز به عنوان دیگر نماینده مازندران در این رقابت ها شرکت خواهد کرد .

 

 

نائب رئیس هیات انجمن های ورزشی مازندران گفت : رشته های ۱۸ گانه انجمن ورزشی مازندران در سال های اخیر به پیشرفت قابل ملاحظه ای رسیده و توانسته است به عناوین برتری در رقابت های کشوری و برون مرزی دست پیدا کند.

 

 

وی افزود : اگر چه ورزش مازندران مملو از طرفداران پرشمار کشتی و یا فوتبال است اما بسیاری از کسانی که وارد رشته های جدید زیر پوشش هیات انجمن های ورزشی می شوند نه تنها از علاقه مندان این رشته های ورزشی هستند بلکه تعدادی از آنان این ورزش ها را در سطح بالایی نیز انجام داده اند.

 

 

او ادامه داد : در سال های اخیر و با ظهور رشته های جدید ورزشی ، فدراسیون انجمن های ورزشی با زیر پوشش قرار دادن ۱۷ رشته جدید و نوظهور تشکیل شد که با اقبال و توجه فراوان جوانان ، روز به روز بر تعداد علاقه مندان به این رشته ها افزوده می شود.

 

 

اسکی روی آب ، آلیش ، بیس بال و سافت بال ، جت اسکی و جت بُت ، جهت یابی ، دارت ، دراگون بوت ، راگبی ، سپک تاکرا ، طناب کشی ، فلوربال ، فوتبال دستی ، فوتوالی ،کریکت ، موی تای و ورزش های هوایی رشته های زیر پوشش این فدراسیون هستند که در شهرهای مختلف مازندران انجام می شود.