فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری یک زن و مرد به اتهام کلاهبرداری از افراد مسن با شگرد اهدای بسته معیشتی و وام کم بهره خبر داد ...

شرق مازندران : سرهنگ حسن عنایتی گنجی گفت: در پی وقوع چند فقره کلاهبرداری از افراد مسن و بی سواد، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر افزود: ماموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی و تحقیقات تخصصی یک زن و مرد متهم را شناسایی و با هماهنگی قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

عنایتی گنجی تصریح کرد : متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۰ فقره کلاهبرداری در شهرستان به مبلغی بالغ بر یک میلیارد ریال اعتراف کردند.

او در خصوص شگرد کلاهبرداری، افزود: متهمان پس از شناسایی افراد مسن به درب منزل آن‌ها مراجعه و با مطرح کردن دریافت وام با سود کم و دادن بسته معیشتی به آنان و پس از جلب اعتماد مبلغی را از حساب آنان دریافت می‌کردند.

سرهنگ عنایتی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راوانه دادسرا شدند، به شهروندان توصیه کرد: به هیچ وجه به افراد ناشناس اعتماد نکرده و کارت و رمز خود را در اختیار دیگران قرار ندهند.