در حکمی از سوی سعیدنژاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، علی خدمتگزار به سمت مدیر جدید بنادر و دریانوردی و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد بهشهر منصوب شد.

 

خدمتگزار؛ به سمت مدیر بنادر و دریانوردی منطقه ویژه امیرآباد منصوب شد
مدیر بنادر و دریانوردی منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد بهشهر با حکم معاون وزیر راه و شهرسازی منصوب شد.

به گزارش شرق پرس، در حکمی از سوی سعیدنژاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، علی خدمتگزار به سمت مدیر جدید بنادر و دریانوردی و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد بهشهر منصوب شد.

 

خدمتگزار که پیش تر معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان و اهل صومعه سرا بوده به جای سید علی نعیمی بر مسند این بندر استراتژیک شمال کشور تکیه زده است.

 

مراسم تودیع نعیمی و معارفه خدمتگزار صبح شنبه ۲۲ شهریور ماه با حضور معاون بندری سازمان بنادر و دریانوردی، دبیر مجمع نمایندگان استان، معاون عمرانی استاندار مازندران و اعضای شورای حمل و نقل استان در بندر امیرآباد بهشهر برگزار می شود.

 

خدمتگزار اصالتا گیلانی و اهل صومعه سرا است. وی کارشناس ارشد مهندسی دریانوردی و تحصیلکرده کشور سوئد با درجه عالی بوده و سابقه خدمت در سازمان بنادر و کشتیرانی، بندر شهید رجایی، مدیر بندر عسلویه و معاون دریایی اداره کل بنادر و کشتیرانی استان گیلان را در کارنامه فعالیت های خود دارد.

 

نعیمی هفته گذشته با حکم معاون وزیر راه و شهرسازی به سمت مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان که در شهر بندری انزلی مستقر است، مشغول شد.