دکتر خاندوزی بهمراه مسئولان استان مازندران از شرکت نکاچوب بازدید کرد

شرق مازندران : وزیر اقتصاد و دارایی، استاندار مازندران، قائم مقام بانک ملی، مدیرعامل هلدینگ آینده پویا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و هیأت همراه با حضور در شرکت نکاچوب از خط تولید این شرکت بازدید کردند.

دکتر سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی به همراه سید محمود حسینی پور استاندار مازندران، ابوالفضل نجارزاده قائم مقام بانک ملی ایران، محمد حسین فروزان مهر مدیر عامل هلدینگ آینده پویا، منصورعلی زارعی و علی بابایی کارنامی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و… با حضور در شرکت نکاچوب با حسن کریمی مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت‌ نکاچوب دیدار و از خط تولید شرکت نکاچوب بازدید کردند.
در این بازدید مهندس کریمی مدیرعامل شرکت نکاچوب ضمن گزارش جامع از امکانات شرکت به تشریح مشکلات شرکت نکاچوب پرداخت و در گزارشی از حجم فعالیت‌های در حال انجام و طرح‌های توسعه خود در شرکت نکاچوب را ارائه نمودند.

دکتر خاندوزی وزیر اقتصاد در این بازدید ظرفیت صنایع نکاچوب را قابل اتکا و ارزنده توصیف و کرد و گفت: امیدواریم با همت مجموعه و بخش‌های مختلف دولت بتوانیم نیازهای اقتصادی کشور را از کارخانه‌های داخلی نظیر نکاچوب تأمین کنیم.