پس از استعفای حجت‌الله عبدالملکی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمدهادی زاهدی وفا بعنوان گزینه پیشنهادی دولت به مجلس معرفی شد
شرق پرس : سخنگوی هیأت رئیسه مجلس از وصول نامه محمدهادی زاهدی وفا به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به هیأت رئیسه خبر داد.

سید نظام موسوی با اشاره به دریافت نامه معرفی «محمدهادی زاهدی‌وفا» به عنوان گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: این نامه امروز از سوی دولت به هیأت رئیسه مجلس ارائه شد.

وی ادامه داد: بر اساس آیین‌نامه داخلی مجلس، اعلام وصول این نامه در اولین جلسه علنی مجلس انجام می‌شود و مجلس وارد فرآیند بررسی برنامه‌ها و صلاحیت وزیر پیشنهادی خواهد شد.

لازم به ذکر است، دولت سیزدهم در آغاز به کار خود حجت‌الله عبدالملکی را به عنوان وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به مجلس معرفی کرد. عبدالملکی پس از آغاز به کار خود و گذراندن اخبار ضد و نقیض بسیار مبنی بر استیضاح یا استعفای او، نهایتاً ۲۴ خردادماه پس از ۳۰۰ روز تصدی در وزارت کار نامه استعفای خود را به صورت رسمی به رئیس‌جمهور تقدیم کرد و افزایش هماهنگی در دولت را علت استعفای خود اعلام کرد.

پس از استعفای عبدالملکی و موافقت حجت‌الاسلام رئیسی با این استعفا، «زاهدی‌وفا» که پیش از آن معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس جمهور بود به عنوان سرپرست این وزارتخانه معرفی شد و تا امروز این مسئولیت را بر عهده داشته است.