سجادی در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های هفته دولت که در فرمانداری بهشهر برگزار شد با اشاره به برخی پروژه ها مانند احداث کانال انتقال آب برای احیاء تالاب میانکاله گفت: دولت در تمام حوزه ها در شهرستان برنامه دارد.

برای احیاء تالاب میانکاله کانال آب احداث می شود

 

به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهشهر، سید خالق سجادی فرماندار شهرستان بهشهر در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های هفته دولت که با حضور کارکنان فرمانداری این شهرستان برگزار شد به برخی دستاوردهای بزرگ دولت یازدهم در شهرستان اشاره کرد و گفت: در نظر داریم در ایام هفته دولت پیش رو نمایشگاهی را با همکاری دستگاههای اجرایی برگزار کنیم تا این دستاوردها را بیشتر به مردم معرفی نماییم.
 

 نماینده عالی دولت در شهرستان با تاکید بر اینکه دستاوردهای دولت برای بهشهر در مدت این ۳ سال ستودنی میباشد تصریح کرد:‌ هفته دولت فرصت مغتنمی برای بیان عملکرد دستگاههاست و دستگاههای شهرستان میتوانند پروژه های خود را در معرض نمایش عموم قرار دهند.
 

وی همچنین خاطر نشان کرد: در نظر داریم اقدامات انجام شده در روستاهای شهرستان را نیز معرفی کنیم که پیگیری آن را به بخشداران شهرستان محول کردیم.
 

فرماندار شهرستان بهشهر در ادامه با اشاره به برخی پروژه ها مانند احداث کانال انتقال آب برای احیاء تالاب میانکاله گفت: دولت در تمام حوزه ها در شهرستان برنامه دارد که تمامی این دستاوردها در قالب عملکرد ۳ ساله دولت یازدهم در هفته دولت در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.
 

سید خالق سجادی در پایان به اقدامات دولت در حوزه اقتصاد مقاومتی در مناطق محروم و دور افتاده روستایی نیز اشاراتی کرد و افزود: تمامی روستاها الزاما یک پروژه درراستای تحقق اقتصاد مقاومتی تعریف و به فرمانداری شهرستان ارسال تا جهت اجرا ی آن پیش بینی های لازم انجام گیرد.