با حکم مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، سرپرست جدید ورزش و جوانان بهشهر منصوب شد

شرق مازندران – پرویز امیرخانلو :  مدیرکل ورزش و جوانان مازندران طی حکمی ابوالفضل گرجی پور را بعنوان سرپرست ورزش و جوانان شهرستان بهشهر منصوب کرد.

آئین معارفه سرپرست این اداره با حضور یوسفی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل و میرزایی فرماندار بهشهر برگزار و از زحمات و خدمات محمدرضا ییلاقی در زمان سرپرستی این اداره قدردانی شد.

فرماندار بهشهر در مراسم معرفی سرپرست جدید ورزش و جوانان بهشهر، با اشاره به ظرفیت های کم نظیر ورزش شرق مازندران، خواستار تلاش و برنامه ریزی برای توسعه زیرساخت های ورزشی و فراهم آوری مسیر درخشش ورزشکاران بهشهری شد.

میرزایی با تقدیر و تشکر از محمدرضا ییلاقی معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان که مدتی سرپرستی این اداره را برعهده داشت، تاکید کرد؛ موضوع ورزش و توجه به جوانان این شهرستان یک دغدغه جدی است و امیدواریم در دوره جدید با همکاری هیات های ورزشی شهرستان شاهد رشد و اعتلای بیش از پیش حوزه ورزش و جوانان باشیم.

یوسفی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران نیز در این مراسم معرفی سرپرست جدید ورزش و جوانان بهشهر گفت : بهشهر یکی از شهرستان های مهم در ورزش استان است و از سرپرست ورزش و جوانان این شهرستان توقع داریم که با همدلی و همکاری و استفاده از ظرفیت های هیات های ورزشی و دستگاه ها و نهادهای این شهرستان، ورزش بهشهر را متحول نمایند و پیگیری دقیقی در موضوعات و مشکلات جوانان این شهرستان داشته باشند.