با حضور فرماندهان و مسئولان ملی و استانی، ششمین سالگرد شهادت حاج علی ییلاقی در بهشهر برگزار شد

شرق مازندران – پرویز امیرخانلو : همزمان با ایام فاطمیه، ششمین سالگرد شهادت سردار حاج علی ییلاقی با حضور مسئولان ملی و استانی، فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده های معظم شهدا و مردم شهید پرور  شرق مازندران در مصلی بهشهر برگزار شد.

 

در این مراسم هشت شهید گمنام، میهمان ویژه ای بودند که از تبار گمنامان فاطمی پرکشیده و آمده‌ بودند تا چشمانشان در غم گمنامی حضرت زهرا(س) و این شهدا تَر شود.

 

سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در این مراسم طی سخنانی با بیان اینکه سردار شهید ییلاقی تمام طول عمر خود را وقف عزت اسلام کرد گفت: ولایت مداری و بصیرت او زبانزد بوده است و شهادت را پلی برای رسیدن به خدا و عبور از این دنیای خاکی و بی ارزش می دانست.

 

سردار علیرضا تنگسیری همچنین بیان داشت: واجب است که یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که از کیان ایران اسلامی و سرزمین مقدس دفاع کردندرا گرامی بداریم.

 

این یادگار هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: ملت ما راه و مسیر حق را در پیش گرفته است و در این راه حق پیروزیم و پشتوانه ما شهدای هستند.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران تاکید کرد: شهید ییلاقی در روزهای جنگ تحمیلی بعنوان فرمانده ای باهوش و باذکاوت و خوش فکر  شناخته میشد.

 

وی با اشاره به سختی های دوران جانبازی این شهید افزود: شهید حاج علی ییلاقی با آنکه جانباز ۸۰ درصد بود، اما میدان را خالی نکرد و همواره از ولایت دفاع می‌کرد و براستی اینگونه شهدا افتخار هستند.

 

در ادامه تصاویری از این مراسم را ملاحظه می فرمائید: