با حضور مسئولان لشکری و کشوری و مردم شرق مازندران، پنجمین سالگرد شهادت سردار حاج علی ییلاقی اشرفی در بهشهر برگزار شد

به گزارش شرق مازندران، پنجمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج علی ییلاقی اشرفی روز جمعه ۱۸ آذرماه با حضور آیت الله محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در استان، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران، کهنسال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت الاسلام جباری امام جمعه، میرزایی فرماندار بهشهر، سردار کمیل کهنسال مشاور فرمانده سپاه و مردم شهید پرور شرق مازندران در مصلی نمازجمعه بهشهر برگزار شد.

آیت الله محمدی لایینی در این مراسم با تقدیر از حضور مردم و خانواده شهدا در مراسم پنجمین سالگرد شهادت سردار حاج علی ییلاقی اشرفی و همچنین تمجید از ایثار خانواده های شهدا و جانبازان گفت : جانبازان و همسران جانبازان حجت هستند و باید همواره قدردان این ایثارگری ها باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به اغتشاشات اخیر و اقدامات ضدانقلاب در به شهادت رساندن مردم و جوانان تصریح کرد؛ شهدای امنیت ازجمله شهید الله وردی و شهید عجمیان حسین وار به شهادت رسیدند و اینان رویش های انقلاب هستند و اگر اقلیتی ریزش داشت، این جوانان رویش های انقلاب اسلامی بودند که موجب شادی دل امام زمان عج هستند.

وی امر به معروف و نهی از منکر را جرو اصول شیعه دانست و گفت : واجب و حرام خط قرمز مومن است و توجه به نیازمندی ها و مشکلات دیگران ازجمله نشانه‌ های شیعیان حضرت زهرا سلام الله علیها است و جانبازان و شهدا چنین بوده اند.

گفتنی است، این مراسم با نوای روحبخش کربلایی حمید علیمی و روایت سردار کمیل فرمانده سال‌های جنگ تحمیلی همراه بود.