تفلیس پایتخت گرجستان از قرن پنجم میلادی که توسط امپراتوری ایبری ساخته شد شاهد دوران‌های صعود و افول امپراتوری‌های روم و ایران(اشکانیان و ساسانیان)، حمله اعراب و مغول و تسلط ایران و شوروی بر خود بوده است؛ بنابراین طبیعی است که بسیاری از عناصر فرهنگی این اقوام و کشورها را به خود جذب کرده و […]

تفلیس پایتخت گرجستان از قرن پنجم میلادی که توسط امپراتوری ایبری ساخته شد شاهد دوران‌های صعود و افول امپراتوری‌های روم و ایران(اشکانیان و ساسانیان)، حمله اعراب و مغول و تسلط ایران و شوروی بر خود بوده است؛ بنابراین طبیعی است که بسیاری از عناصر فرهنگی این اقوام و کشورها را به خود جذب کرده و آثار باستانی زیادی را در دل خود جای داده باشد. همچنین به علت موقعیت خوب جغرافیایی این کشور دارای جاذبه‌های طبیعی فراوانی است که سالانه بسیاری از گردشگران عاشق طبیعت را به سمت خود می‌کشانند. مهمترین مشکل ایرانی‌ها برای اقامت در این شهر، رزرو هتل در تفلیس با امکاناتی متناسب با قیمت پرداختی آن است.

بعضی از هتل‌های پنج ستاره تفلیس قیمتی بالا دارند و با وجود ارائه خدمات بسیار خوب، هزینه اقامت در آن‌ها برای اکثر ما ایرانی‌ها بسیار بالا است. پس برای رزرو هتل در تفلیس گرجستان بهتر است، هتلی چهار یا سه ستاره را انتخاب کنید که دسترسی خوبی به بناهای تاریخی این شهر داشته باشد. ما در ادامه به معرفی بعضی از این‌ هتل‌ها خواهیم پرداخت تا کار رزرو هتل از علی بابا را برای شما راحت کنیم.

هتل گورلی(Gureli Hotel)

اگر به دنبال رزرو هتل در تفلیس با امکانات خوب و هزینه مناسب هستید، هتل گورلی یکی از بهترین انتخاب‌هاست که در سایت تریپ ادوایزر نیز رتبه بسیار خوبی را دریافت کرده است. از ویژگی‌های اصلی این هتل نزدیکی به ایستگاه مترو است و شما با ۵ دقیقه پیاده روی می‌توانید خود را به این ایستگاه برسانید. معماری داخلی این هتل مدرن و الهام بخش است و آرامش و آسایش را به شما هدیه می‌کند. همچنین پذیرش هتل ۲۴ ساعته با رویی خوش پذیرای شما خواهد بود.

 

کدام هتل در تفلیس برای ایرانی‌ها مناسب‌تر است؟

 

 

هتل گورلی با توجه به موقعیت قرارگیری(در وسط شهر قدیم تفلیس) نقطه خوبی برای شروع ماجراجویی شما در شهر قدیم تفلیس محسوب می‌شود. خیابان‌های اطراف هتل بسیار آرام است و هیچگونه صدایی باعث آزار شما نخواهد شد. اتاق‌های هتل نیز بسیار تمیز هستند و پرسنل هتل که به دو زبان انگلیسی و روسی تسلط دارند، بسیار خوب و حرفه‌ای برخورد می‌کنند. باغ هتل بسیار زیباست و صبحانه آن از بهترین صبحانه‌هایی است که در گرجستان خواهید خورد. یکی دیگر از مزایای این هتل نگهداری از کودکان در مقابل هزینه‌ای ناچیز است و اتاقی نیز برای بازی کودکان دارد.

کیفیت خدمات در این هتل به قدری خوب است که ارزش پولی که برای رزرو هتل تفلیس پرداخته‌اید را نه تنها خواهد داشت بلکه فراتر از آن خواهد بود.

 هتل تبیلیسی گاردن(Hotel Tbilisi Garden)

اگر به دنبال هتل یا تور تفلیس گرجستان هستید و قیمت مناسب برای کیفیت خدمات خوب برای شما مهمتر از نزدیکی به مراکز اصلی گردشگری این شهر است، هتل تبیلیسی گاردن را انتخاب کنید. این هتل، هتلی بسیار مناسب برای خانواده‌ها است و تماشای باغ آن از تراس و یا داخل خود باغ آرامش خوبی به شما خواهد بخشید. اگر ماشین ندارید، کمی کار شما برای رفت و آمد به نقاط مختلف گردشگری شهر سخت خواهد بود، ولی نگران نباشید، ایستگاه مترو تنها در ۱ کیلومتری شما قرار دارد و اگر با سرعت معمول ۱۵ دقیقه پیاده راه بروید، به آن خواهید رسید.

 

کدام هتل در تفلیس برای ایرانی‌ها مناسب‌تر است؟

 

هتل دارای اتاق‌هایی بسیار خوب و تمیز است و سرویس روزانه دارد. پذیرش ۲۴ ساعته با لبخند در انتظار شما خواهد بود. هر چند کارکنان انگلیسی را خیلی خوب و روان صحبت نمی‌کنند، اما می‌توانند شما را راهنمایی کنند. اینترنت در مکان‌های عمومی هتل رایگان است و اتاقی برای بازی کودکان در هتل وجود دارد. در رستوران صبحانه خانگی برای شما سرو خواهد شد و طعم این صبحانه خوشمزه تا مدت‌ها در خاطر شما خواهد ماند. این سایت از نظر سایت معتبری مثل تریپ ادوایزر چهار ستاره و نیم دریافت کرده است و می‌توانید مطمئن باشید که اقامت خوبی در آن خواهید داشت.

 

سریع،آسان،آنلاین تور مسافرتی بخرید

 

رزور بهترین هتل در تفلیس

به خاطر داشته باشید که هتل‌های به نسبت ارزانتر نیز در تفلیس وجود دارند. اما خدماتی که ارائه می‌دهند و یا موقعیت آن‌ها نسبت به شهر و وسایل نقلیه عمومی به گونه‌ای نیست که این ارزانی به نفع شما تمام شود. قبل از اینکه هتل تفلیس خود را انتخاب کرده و رزرو را انجام دهید، بهتر است به مطالعه مطالب در سایت‌هایی مثل آگودا و تریپ‌ادوایزر پرداخته و بعد از مقایسه امکانات و قیمت‌ها رزرو هتل در تفلیس گرجستان را انجام دهید.

اگر واقعا دنبال دیدن سایت‌های طبیعی و تاریخی و دیدنی‌های این شهر زیبا هستید، روی استخر، باشگاه، سونا و جکوزی و غیره تمرکز نکنید، این هتل‌ها با ارائه امکاناتی مناسب برای گردشگران، اقامتی راحت را برای آنها فراهم می‌کنند. همچنین می‌توانید برای کنترل قیمت‌ها و مقایسه این‌ هتل‌های تفلیس با سایر هتل‌ها از طریق جاباما اقدام کرده و با توجه به بودجه و انتظاراتی که از هتل دارید، رزرو خود را انجام دهید.