شهر آنتالیا یکی از شهرهای توریست پذیر در کشور ترکیه می باشد که با داشتن جاذبه های گردشگری و زیر ساخت های بسیار مدرن خود توانسته است توجه میلیون ها گردشگر را به سوی خود جذب کند

 

به دنبال یکی از بهترین هتل های آنتالیا هستند تا بتوانند در طول اقامت خود بهترین لحظات را برای خود به ارمغان بیاورند. از مهمترین هتل های آنتالیا می توان به هتل کرون پلازا و ریکسوس اشاره کرد.

به گزارش سفر باتو ، آیا شما نیز به دنبال رزرو یکی از معروف ترین و بهترین هتل های آنتالیا هستید؟ آیا می دانید که امروزه کدام یک از هتل های این شهر در لیست برنامه ی تور آنتالیا واقع شده اند؟ با ما همراه باشید تا اطلاعات ارزنده ای را در این خصوص به دست آورید.

شهر آنتالیا یکی از شهرهای توریست پذیر در کشور ترکیه می باشد که با داشتن جاذبه های گردشگری و زیر ساخت های بسیار مدرن خود توانسته است توجه میلیون ها گردشگر را به سوی خود جذب کند. از مهمترین زیر ساخت های این شهر در صنعت گردشگری می توان به هتل های آن اشاره کرد که هر کدام از هتل های شهر آنتالیا با داشتن بهترین و لوکس ترین خدمات خود توانسته اند رضایت مسافران و مهمانان خود را جذب کنند. از مهمترین هتل های شهر آنتالیا می توان به مواردی از جمله زیر اشاره نمود:

–         هتل کرون پلازا

–         هتل ریکسوس

–         هتل آکرا باروت

–         هتل پورتوبلو

در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد هر کدام از هتل های فوق توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.

 اگر شما نیز قصد سفر با تور آنتالیا را به سوی این شهر دارید می توانید در یکی از باشکوه ترین و بهترین هتل های آنتالیا اقامت نمایید که یکی از این بهترین هتل ها بی شک هتل کرون پلازا نام دارد که این هتل با داشتن ۱۹۴ اتاق مجهز و مدرن خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران را به سوی خود جذب کند. از مهمترین و بی نظیرترین خدمات و امکانات این هتل می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

–         پارکینگ

–         سالن کنفرانس

–         سیستم تهویه مطبوع

–         ترانسفر فرودگاهی

–         تلویزیون تخت ماهواره ای

–         اتاق و زمین بازی

–         نگهداری کودک

–         کرایه اتومبیل و دوچرخه

–         رستوران هایی با منو بسیار لذیذ و متنوع

–         سونا و اسپا

 

امروزه بسیاری از آژانس های مسافرتی که به دنبال اجرای تور آنتالیا هستند، رزرو هتل آکرا باروت را در اولویت های خود قرار می دهند تا بهترین لحظات و خدمات را برای مسافران و گردشگران خود به ارمغان بیاورند. هتل مذکور دارای ۴۷۱ اتاق می باشد که هر کدام از اتاق های این هتل، مجهز به مدرن ترین و لوکس ترین امکانات و خدمات می باشند. شما نیز برای گذراندن بی نظیرترین و هیجان انگیزترین سفر می توانید هم اکنون اقدام به رزرو هتل آکرا باروت داشته باشید. از مهمترین خدمات و امکانات این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

–         اسپا

–         ماساژ

–         رستوران های متفاوت

–         زمین بازی

–         سیستم تهویه مطبوع

–         سوئیت های مختص ماه عسل

–         ترانسفر فرودگاهی

–         نظافت اتاق

–         اینترنت رایگان

–         نگهداری کودک

به گزارش سفر باتو ، از دیگر بهترین هتل های آنتالیا می توان به هتل ریکسوس اشاره کرد که امروزه بسیاری از تورهای گردشگری آنتالیا، اقامت در این هتل را انتخاب کرده و آن از مدت ها قبل رزرو می کنند. هتل ریکسوس در ۴ دقیقه ای از خط ساحلی قرار گرفته و در میان یکی از زیباترین باغ های شهر آنتالیا تاسیس شده است که این امر سبب شده است تا از منظره بسیار باشکوهی برخوردار باشد. هتل مذکور با داشتن ۳۶۰ اتاق خود، یکی از بزرگترین هتل های شهر آنتالیا بوده و در تمام روزهای سال نیز مملو از گردشگر و توریست می باشد. لازم به ذکر است که گردشگرانی که به دنبال آرامش و تمدد اعصاب خود هستند می توانند هتل ریکسوس را در اولویت های رزروی خود قرار دهند. از مهمترین امکانات این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

–         کارکنان مسلط به زبان های خارجی

–         حمام سنتی ترک

–         میز تور

–         سونا

–         کرایه دوچرخه

–         استخر گرم

 

یکی دیگر از زیباترین هتل های شهر آنتالیا می توان به هتل پورتوبلو اشاره کرده که این هتل در نوار ساحلی مدیترانه واقع شده است و در لیستی یکی از لوکس ترین هتل های شهر آنتالیا قرار دارد که توانسته است با خدمات و امکانات بسیار ویژه ی خود توجه بسیاری از گردشگران و توریست ها را به سوی خود جذب کند. این هتل از هتل های ۵ ستاره بوده و دارای ۲۴۶ اتاق می باشد که با داشتن فاصله ی در حدود ۲۲ کیلومتر از فرودگاه این شهر توانسته است در اولویت های بسیاری از مجریان برگزار کننده تورهای آنتالیا نیز واقع شود. از مهمترین و بی نظیرترین خدمات و امکانات موجود در این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

–         سالن کنفرانس

–         ترانسفر فرودگاهی

–         خشکشویی

–         استخر سرپوشیده و باز

–         حمام ترک

–         کلوپ کودکان

–         سالن ورزشی

–         زمین تنیس

شما نیز می توانید با اقامت خود در این هتل از تمام امکانات و خدمات موجود در آن بهره مند شده و بهترین لحظات را تجربه کنید.