فرماندار بهشهر با اشاره باینکه فراهم کردن زیر ساخت برای اشتغال یکی از وظایف دولت است افزود؛ افراد جویای کار هم توجه کنند کار اداری یک رویای دست نیافتنی است

سجادی فرماندار بهشهر سخنرانی: کار اداری برای افراد جویای کار یک رویای دست نیافتنی استبه گزارش شرق پرس ( شرق مازندران) سید خالق سجادی در مراسم جشن فارغ التحصیلی دانشجویان رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر اظهار داشت: فراهم کردن زیر ساختهای لازم برای اشتغال جوانان یکی از وظایف دولت است که باید با قوت دنبال شود اما افراد جویای کار هم توجه کنند که انتظار برای کار اداری یک رویای دست نیافتنی است.

وی افزود: تلاش برای توسعه کارآفرینی و ایجاد اشتغال مناسب برای افراد مختلف از مسائل مهمی است که باید با قوت دنبال شود و جوانان به جای فکر کردن به میزها و کارهای اداری برای توانمندسازی خود در اشتغال تلاش کنند.

فرماندار بهشهر با بیان اینکه با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل استان مازندران، زمینه اشتغال در این استان فراهم است و افراد باید با همفکری و تعامل با متخصصان امر برای اشتغال در بخش‌های مختلف اقتصادی و کشاورزی وارد بازار کار شوند.

سجادی، کارفرمایان و ایجاد کنندگان شغل را همانند جهادگر دانست که است که با ایجاد یک شغل برای یک فرد، در واقع یک خانواده و جامعه را از مشکلات اقتصادی و مشکلات مختلف نجات داده است.

وی گفت: در دولت یازدهم زیرساخت‌های منلسبی در بخش‌های فن آوری فراهم سده است و جوانان متناسب با علاقه و نیازمندی‌های جامعه به سمت شغل‌های مختلف و ایجاد اشتغال جدید بروند.

فرماندار بهشهر گفت: مهارت آموزی، توجه به اشتغال متناسب با نیاز جامعه و تقویت روحیه تعاون و همکاری می‌تواند مهم‌ترین عامل در ایجاد اشتعال در جامعه باشد که جوانان باید به این فاکتورها توجه کنند.

 

 

 

 

 

 

مهر