معاون عمرانی استاندار مازندران ساخت پل ارتباطی گهرباران به فرح آباد را موجب کاهش و رفع دغدغه‎ مردم دانست و افزود: با این کار صنعت گردشگری در میاندورود رونق می‌گیرد و شکوفایی بیشتر ظرفیت توریسم در میاندورود و مرکز استان را ایجاد می‌شود.

 

pol19

معاون عمرانی استاندار مازندران از پیشرفت ۴۵ درصدی ساخت پل ارتباطی ساحل گهرباران میاندورود به فرح‎آباد ساری خبر داد.

 

 

به گزارش شرق پرس، علی نبیان در نشست مدیران دستگاه‎های اجرایی مازندران برای رفع موانع توسعه میاندورود با تاکید بر ضرورت پیگیری مصوبات این جلسه اظهار کرد: مهم‌ترین موضوع این نشست بررسی وضعیت چهار راه آزادگان و ساخت میدان در این نقطه از شهرستان میاندورود است.

 

وی آخرین وضعیت احداث پل ارتباطی رودخانه «زردی رود» را ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی اعلام کرد و افزود: در آخرین بازدیدی که از این پروژه داشتم مشخص شد ساخت این پل تا مرحله ساخت شمع و پایه‌‏ها انجام شده است.

 

معاون عمرانی استاندار مازندران ساخت این پل را موجب کاهش و رفع دغدغه‎ مردم دانست و افزود: با این کار صنعت گردشگری در میاندورود رونق می‌گیرد و شکوفایی بیشتر ظرفیت توریسم در میاندورود و مرکز استان را ایجاد می‌شود.

 

این مسئول به نگرانی‎های مردم و مسئولان میاندورود از آمار بالای تصادفات و کشته‎های جاده‎ای در محور گهرباران اشاره کرد و گفت: باید برای این مساله اقدام اساسی انجام شود.

 

نبیان با اشاره به درخواست و نظر شهرداری و شورای اسلامی شهر سورک مبنی بر احداث دوربرگردان در شهر با بودجه شهرداری افزود: اگر قرار است دوربرگردان ایجاد شود باید برای استفاده همه نوع خودرو این اقدام صورت گیرد نه اینکه فقط خودروهای سواری امکان استفاده از این دور برگردان را داشته باشند در غیر این صورت بعد از ساخت پروژه چالش‎ ایجاد می‌شود.

 

معاون استاندار مازندران با اشاره به وقوع سیل در خرداد ماه امسال در مازندران از اختصاص ۴۲ میلیارد ریال اعتبار برای جمع‎آوری آب‎های سطحی در شهرستان میاندورود خبر داد و افزود: در ماه‎های گذشته مسافت ۱۵۰ کیلومتری از کانال‎های کشاورزی و دفع آب‌های سطحی به صورت رفت و بارگشت در میاندورود لایروبی شده است.

 

وی گفت: شهر سورک در سال‎های راه‌اندازی خود هنوز نتوانسته است چهره مناسبی پیدا کند و لازم است در زمینه عقب‌نشینی‌ها اداره اوقاف این شهرستان نیز همکاری کند.

 

نبیان در پایان از پیگیری برای رفع مشکلات و کمبودهایی مانند نبود تاکسی شهری، اختصاص تسهیلات برای نوسازی بافت فرسوده و پیگیری رفع مشکلات سالن امام رضا(ع) در روزهای آینده خبر داد.

 فارس