نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با ابراز خشنودی از وفاق شکل گرفته میان اعضای شورای اسلامی شهر ساری در انتخاب شهردار از عدم استفاده مناسب از ظرفیت نمایندگان مجلس انتقاد کرد.

شرق مازندران : منصورعلی زارعی در جلسه معارفه رسمی محمدحسین قبادی شهردار ساری با بیان اینکه بدون مشارکت مردم هیچ امری محقق نخواهد شد، گفت: باید تمام برنامه ریزی ها و خدمات در راستای جلب حداکثری رضایت عمومی و شهروندان شریف ساروی باشد.

زارعی با تأکید بر اینکه شهر مرکز استان آینه تمام نمای استان است، افزود: متأسفانه شأن مرکز استان با برگزاری مراسم معارفه شهردار در مکانی محقر زیر سوال رفته است که باید تدبیر بهتری در این زمینه صورت می گرفت.

وی با ابراز خشنودی از وفاق شکل گرفته میان اعضای شورای اسلامی شهر ساری در انتخاب شهردار گفت: وجود اختلاف نظر در کار شورایی امری اجتناب ناپذیر است اما اگر حاشیه بر متن غالب شود خدمت به مردم مغفول خواهد ماند.

زارعی افتتاح نیروگاه زباله سوز ساری را مطالبه جدی مردم مرکز استان از دولت سیزدهم دانست و خاطرنشان کرد: بر اساس آمار در یک دهه اخیر بیش از هزار میلیارد تومان خسارت بابت عدم بهره برداری از این پروژه و حمل و انتقال زباله به دوردست به مردم ساری خسارت وارد شده است.

وی با بیان اینکه پژوهش محوری باید در دستور کار مدیریت شهری ساری باشد، تصریح کرد: مرکز پژوهش های شورا و شهرداری باید بصورت جدی فعال گردیده و خروجی آن هم باید پیش بینی ده ها و صدها طرح بزرگ و کوچک کارشناسی با چشم اندازه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت باشد.

زارعی با انتقاد از عدم استفاده از ظرفیت وکلای مردم ساری در مجلس در سطح استان و کشور گفت: به صراحت می گویم از ما نمایندگان کار کشیده نمی شود و معتقدم اگر مطالبه گری از نماینده مجلس بیشتر شود اتفاقات به مراتب بهتری رقم خواهد خورد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در پایان از علیخانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران که در مراسم حاضر بود خواست جلساتی را بصورت منظم و مداوم و هر ۱۵ روز یکبار با محوریت رسیدگی به پروژه های شهری ساری برگزار نماید تا در افتتاح آنها تسریع صورت گیرد.