ماموران انتظامی بهشهر در بازرسي از یکی از واحدهای صنفی در این شهرستان 500 میلیون ریال البسه و پوشاك خارجي قاچاق کشف و نسبت به پلمپ این واحد تجاری اقدام کردند

به گزارش شرق پرس، سرهنگ شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر ، از کشف ۵۸۸  ثوب البسه قاچاق به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون ریال و پلمب یک واحد صنفی عرضه کننده البسه قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ابراهیم شجاعی در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر اظهار داشت: به منظور جلوگیری از عرضه کالاهای خارجی خاچاق در سال حمایت از کالاهای ایرانی طرح نظارت بر واحد های صنفی عرضه کننده پوشاک در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر افزود: ماموران در بازرسی از یکی از واحدهای صنفی در این شهرستان ۵۸۸ثوب البسه و پوشاک خارجی قاچاق کشف کردند .

وی از دستگیری متصدی این واحد صنفی و معرفی وی به مرجع قضائی پس از تشکیل پرونده خبر داد و گفت: واحد صنفی متخلف به دستور مقام قضایی پلمب شد.

سرهنگ شجاعی ارزش کالاهای کشف شده را بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی شهرستان بهشهر مبارزه با قاچاق کالا و ایجاد فضای مناسب برای رونق اقتصادی را از اولویت های کاری خود قرار داده است .