نعمت زاده افزود: امروز توان مهندسی و ساخت تجهیزات مهندسی ما رشد و توسعه خوبی پیدا کرده است و خیلی از واحدها از صنایع تولیدی داخلی استفاده می‌کنند

 

sanat2
وزیر صنعت، معدن و تجارت خواستار همکاری بیشتر مسئولان محیط زیست با صاحبان صنایع شد و گفت: هرچه با صنعت نزدیک‌تر باشید دوستان هم علاقه‌مند می‎شوند تا وظایف خود را بهتر انجام دهند.

به گزارش شرق پرس، محمدرضا نعمت‌زاده بعد از ظهر پنجشنبه در بازدید از شرکت فولاد البرز ایرانیان در این شهرستان با تقدیر از تلاش سرمایه‌گذار این طرح اظهار کرد: براساس قول مدیران فولاد البرز تا قبل از زمستان بخش‌های دیگر این کارخانه ساخته می شود.

 

وی با بیان اینکه با تکمیل قسمت‌های مختلف این کارخانه، ظرفیت تولیدی این واحد به یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تن انواع میله‌گرد و محصولات مشابه می‌رسد،افزود: امروز توان مهندسی و ساخت تجهیزات مهندسی ما رشد و توسعه خوبی پیدا کرده است و خیلی از واحدها از صنایع تولیدی داخلی استفاده می‌کنند.

 

این عضو کابینه دولت با درخواست از مسئولان حفاظت محیط زیست برای همکاری بیشتر با صنایع خطاب به مسئولان حفاظت از محیط زیست گفت: هرچه با صنعت نزدیک‌تر باشید دوستان هم علاقه‌مند می‎شوند تا وظایف خود را بهتر انجام دهند.

 

وی بیان کرد: صنعت‌گران با این کار هم صنایع را توسعه می‌دهند و هم محیط زیست را حفظ می‌کنند.

 وزیر صنعت، معدن و تجارت بعد از ظهر امروز برای بازدید از شرکت فولاد البرز ایرانیان و تعیین تکلیف عرصه اختصاص داده شده به شرکت سایپا گهرباران به میاندورود سفر کرد و لحظاتی پیش میاندورود را به مقصد شهرک صنعتی ساری ترک کرد.

 

به گزارش فارس, گفته می‌شود علاوه بر شهرک صنعتی ساری، شرکت آرین سینا و ظرفیت‌های اقتصادی منطقه کیاسر نیز از برنامه‌های بعد از ظهر بازدید وزیر صنعت معدن و تجارت است.