به نظر می آید نگرانی های هواداران نساجی رفع شده باشد و در جلسه عصر امروز مسئولان ارشد استان و مالکان نساجی تصمیمات خوبی برای حضور مقتدرانه این تیم در لیگ برتر گرفته شد.

به گزارش شرق پرس عصر امروز با حضور مجید حسین زادگان استاندار، حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان و آقایان صنیعی فر و حدادیان مالکان باشگاه نساجی قائمشهر، جلسه مشترکی در تهران با موضوع مسائل و مشکلات این تیم محبوب لیگ برتری استان مازندران برگزار شد.

مالکان تیم نساجی قائم شهر در این جلسه صمیمی مباحثی در خصوص نگرانی ها و راهکار های موجود برای حضور قدرتمندانه نساجی در فصل آینده لیگ برتر مطرح کردند و خوشبختانه علیرغم برخی حواشی پیش آمده در فصل قبل، با تصیمات و توافقات اتخاذ شده، مشکلات اولیه برای ادامه مسیر این تیم مرتفع گردید و تصمیمات مقدماتی نیز برای حضور پرقدرت نساجی در لیگ برتر گرفته شد.

همچنین در این جلسه مقرر گشت استاندار و دستگاه ورزش و جوانان مازندران نیز در چهارچوب قانون، حمایت های خود را از باشگاه نساجی داشته باشند و بمنظور حضور قدرتمندانه نساجی در لیگ آینده و با توافقات طرفین، هیات مدیره باشگاه نساجی هر چه سریعتر تشکیل گردد و مدیرعامل جدید نیز انتخاب شود تا سازماندهی خوبی برای حضور در فصل آینده لیگ برتر شکل گیرد.

استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز با تقدیر از زحمات و تلاش های مالکان باشگاه نساجی، ابراز امیدواری کردند با تداوم حمایت های مالکان این تیم شاهد افتخارات بزرگ نساجی در لیگ برتر فوتبال کشور و رضایت مردم و هواداران تیم باشیم.

 

مالکان باشگاه نیز در پایان با اعلام تداوم حمایت های خود برای نساجی از همه مسئولان استان، مردم و هواداران درخواست کردند حمایت و همکاری بیشتری از این تیم داشته باشند تا نساجی و فوتبال مازندران به جایگاه واقعی و حق خود در فوتبال کشور برسد.