علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران روی سکوها و با لباس ورزشی پاسخگوی سئوالات خبرنگاران بود...

به گزارش شرق مازندران، دکتر رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در مسابقه دوستانه فوتسال رسانه ورزش و همکاران ورزش و جوانان در سالن ورزشی امامعلی حبیبی قائمشهر حضور یافت و در پایان این رقابت نیز روی سکوها پاسخگوی سئوالات خبرنگاران ورزشی بود.

مدیرکل ورزش و جوانان در این دورهمی ورزشی و رسانه ای در جمع خبرنگاران ورزشی با اشاره باینکه در مازندران هر روز را روز تربیت بدنی و ورزش می دانیم افزود; ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خبرنگاران ورزشی معتقدم اگر در کنار هم باشیم مشکلات و نارسایی ها رفع خواهد شد.

وی با اشاره به پروژه های ورزشی در دست تکمیل استان مازندران گفت: تلاش خواهیم کرد تا پایان سال حداقل ۲۰ پروژه ورزشی را تکمیل و در اختیار مردم قرار دهیم و کف پوش فرسوده حداقل ۱۰ سالن ورزشی را نیز تعویض نماییم.

رجبی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای برگزاری نمایشگاه تخصصی ورزش مازندران در راستای جشنواره عزت و پیشرفت بیان داشت این نمایشگاه برای نخستین بار به اینصورت از تاریخ ۲۳ الی ۲۶ آبان ماه در مازندران برگزار خواهد شد و از همه رسانه ها و خبرنگاران درخواست می نماییم که برای برگزاری مناسب این جشنواره همکاری داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان با تاکید بر ساماندهی هیات های ورزشی گفت: قانون را در انتخابات هیات های ورزشی اجرا می کنیم و بازدیدهای میدانی نیز از برخی هیات های ورزشی داشتیم و وضعیت شان را مورد بررسی قرار دادیم.

وی همچنین در پاسخ به سئوالی درخصوص وضعیت زیرساخت های ورزشی مازندران بیان داشت : ورزشگاه های شهید وطنی، حیدرکلا، هفت تیر و شهدای ساری و… علیرغم مشکلات اعتباری، همچنان در حال بازسازی و رفع ایرادات و اشکالات است اما معضل اصلی ما نگهداری اماکن ورزشی است.

 

 

برگزاری نشست خبری روی سکوها ! علی رجبی در مسابقه فوتسال با تیم رسانه ورزش حضور یافت و پاسخگوی سئوالات خبرنگاران مازندران بود

 

برگزاری نشست خبری روی سکوها ! علی رجبی در مسابقه فوتسال با تیم رسانه ورزش حضور یافت و پاسخگوی سئوالات خبرنگاران مازندران بود