رضوانی ضمن تاکید بر اجرای دقیق دستورالعمل میز خدمت در بندر امیرآباد بهشهر ، ابراز امیدواری کرد با همکاری مراجعه کنندگان، شاهد افزایش سرعت ارائه خدمات همراه با کیفیت مطلوب و کاهش فرآیند اداری باشیم

شرق پرس: رضوانی مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد گفت پیرو بخشنامه ریاست محترم جمهور بندرامیرآباد با هدف تکریم ارباب رجوع و دسترسی آسان و سریع مشتریان، صاحبان کالا، تجار و سرمایه گذاران به خدمات موجود و در راستای تسریع در ارائه خدمات به مردم ، میز خدمت را در این بندر ، راه اندازی کرد.

سیاوش رضوانی با بیان اینکه از هر واحد یک نماینده به میز خدمت معرفی شده است بر لزوم همکاری مدیران و کارکنان بندرامیرآباد ، جهت پاسخگویی به مراجعان تأکید کرد.

وی در پایان ضمن تاکید بر اجرای دقیق و کامل مفاد دستورالعمل میز خدمت در بندر امیرآباد ، ابراز امیدواری کرد با همکاری مراجعه کنندگان، شاهد افزایش سرعت ارائه خدمات همراه با کیفیت مطلوب و کاهش فرآیند اداری باشیم.

منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد به عنوان بزرگترین بندر شمال کشور دارای ۱۵ پست اسکله ، ظرفیت اسمی ۷,۵ میلیون تن در سال و ۱۰۶۰ هکتار اراضی وسیع پشتیبانی می باشد.

 

 

 

 

 

.

  • منبع خبر : خبرآنلاین