موسوی با بیان اینکه سازمان بهزیستی متولی اصلی کمک به معلولان و محرومان جامعه است، تصریح کرد: اداره بهزیستی شهرستان میاندورود در راستای حمایت هدایت و کمک به ازدواج و تأمین جهیزیه جامعه هدف و مددجویان به پنج مددجو کمک مالی پرداخت کرد.

zanansarparast

 

رئیس بهزیستی میاندورود از پرداخت حق بیمه زنان سرپرست خانوار در میاندورود خبر داد.

 

به گزارش شرق پرس, مرتضی موسوی در گفت‎‌وگو با  فارس از پرداخت مبلغ بیش از ۴۸ میلیون ریال برای بیمه تأمین اجتماعی  ۳۳ نفر از زنان سرپرست خانوار خبر داد.

 

وی با بیان اینکه که زنان قشر مهمی از جامعه را شامل می‌شوند و حمایت از آنها باعث مستحکم‌تر شدن بنیان خانواده است، افزود: با تحقق این مساله زنان سرپرست خانوار پس از طی یک دوره مشخص از مزایای بازنشستگی بهره‌‎مند می‌شوند.

 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان میاندورود گفت: حق بیمه این افراد به صورت کامل توسط اداره بهزیستی شهرستان میاندورود پرداخت می‌شود.  

 

این مسئول از پرداخت کمک هزینه به هشت خانواده دارای فرزند چندقلو در ۶ ماهه ۹۳ خبر داد و حمایت از خانواده‌های دارای فرزند چندقلو را از فعالیت‌های بهزیستی اعلام کرد.

 

موسوی بیان داشت: این حمایت تا سن هفت سالگی یعنی مرحله پیش‌دبستانی ادامه دارد و همچنین این خانواده‌ها می‌توانند با مراجعه به واحد امور اجتماعی از خدمات دیگر مانند دریافت شیرخشک بهره‌مند شوند.

 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان میاندورود از پرداخت ۲۵ میلیون ریال کمک هزینه جهیزیه و ازدواج به پنج نفر از مددجویان و توان‌خواهان اداره بهزیستی این شهرستان خبر داد.

 

وی افزود: از این پنج جوان سه نفر از مددجویان واحد توانبخشی و دو نفر از واحد اجتماعی هستند که به هر کدام ۵ میلیون ریال کمک هزینه پرداخت شد.

 

این مسئول در پایان با بیان اینکه سازمان بهزیستی متولی اصلی کمک به معلولان و محرومان جامعه است، تصریح کرد: اداره بهزیستی شهرستان میاندورود در راستای حمایت هدایت و کمک به ازدواج و تأمین جهیزیه جامعه هدف و مددجویان به پنج مددجو کمک مالی پرداخت کرد.