طرح تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت در مرحله نخست فقط برای ۳ میلیون و ۵۰۰ مدجوی نهاد‌های حمایتی کمیته امداد و بهزیستی کشور در حال انجام است.

شرق پرس : رئیس هیات مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور با اشاره به آغاز فرآیند تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت در خرداد امسال و مراجعه افراد بسیار به دفاتر پیشخوان دولت، مراکز سهام عدالت و نیز کانال‌های غیررسمی فضای مجازی گفت: مردم مراقب بوده و در این زمینه فقط به اخبار و اطلاعات صدا و سیما توجه کنند.
عسگر توکلی با بیان اینکه در حال حاضر نیازی به مراجعه افراد به دفاتر پیشخوان دولت، مراکز سهام عدالت و کافی نت‌ها برای ثبت نام نیست افزود: طرح تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت در مرحله نخست فقط برای ۳ میلیون و ۵۰۰ مدجوی نهاد‌های حمایتی کمیته امداد و بهزیستی کشور در حال انجام است.
رئیس هیات مدیره شرکت تعاومددجویان برای نی سهام عدالت کشور از مددجویان خواست: با توجه به اینکه آمار مددجویان در اداره کل‌های نهاد‌ها مربوطه ثبت است تاکید کرد: پیگیری‌های لازم فقط به نهاد‌های حمایتی خودشان مراجعه کنند.
توکلی با اشاره به اینکه زمان ثبت نام برای سایر جاماندگان سهام عدالت متعاقبا اعلام می‌شود، پیش بینی کرد: یک تا دو ماه دیگر ثبت نامی برای این افراد انجام نخواهد شد.