بیمه نبودن دو رزمی کار قائمشهری منجر به اتفاقات ناگوار برایشان شد و اکنون یکی در بستر بیماری و دیگری در زندان بسر می برد

شرق مازندران : آسیب دیدگی رزمی کار قائم شهری در حین تمرین با هم باشگاهی اش باعث شد تا ورزشکار قهرمان کیک بوکسینگ قائم شهری روانه زندان شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان قائم شهر در اینباره گفت: در حادثه ای سال ۱۳۹۹ در روزهای کرونایی ، تعطیلی و محدودیت استفاده از سالن‌های ورزشی در یکی از اماکن شخصی رخ داد، پدرام بختیاری – یکی از رزمی کاران – بر اثر ضربه حریف تمرینی خود دانیال عابدی ورزشکار قهرمان قائم شهری، آسیب جدی دید.

آذری افزود: در پی این حادثه بدلیل نبود بیمه ورزشی این رزمی کاران و متعاقب آن با شکایت خانواده ورزشکار مصدوم، دادگاه رای و حکم به پرداخت دیه به ورزشکار حادثه دیده داد.

وی با اشاره به حمایت‌های خیران در جمع آوری کمک‌های مالی خاطرنشان کرد: بدلیل ناکافی بون مبلغ اهدایی و ناتوانی خانواده قهرمان قائم شهری در پرداخت کل مبلغ دیه ، دانیال عابدی ورزشکار رشته کیک بوکسینگ عضو تیم ملی اعزامی به مسابقات آسیایی، راهی زندان شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان قائم شهر گفت: انتظار این است مسئولان ورزش و جوانان مازندران و جامعه ورزشی ضمن کمک در امر درمان و بازگشت سلامتی ورزشکار مصدوم این حادثه ،برای حل مشکل ورزشکار قهرمان و امکان آزادی او از زندان تلاش کنند.