در این رقابت ها که روز شنبه در محوطه تاریخی پارک ملت این شهر با حضور شهردار و مسئولین بهشهر برگزار شد ، ۱۳ تیم حضور داشتند که تیم های بندر امیرآباد، شهرداری بهشهر و سازمان حمل و نقل به ترتیب عناوین اول تا سوم را کشب کردند. به گزارش شرق پرس به نقل […]

 

در این رقابت ها که روز شنبه در محوطه تاریخی پارک ملت این شهر با حضور شهردار و مسئولین بهشهر برگزار شد ، ۱۳ تیم حضور داشتند که تیم های بندر امیرآباد، شهرداری بهشهر و سازمان حمل و نقل به ترتیب عناوین اول تا سوم را کشب کردند.

به گزارش شرق پرس به نقل از ایرنا، این مسابقات در دو گروه هفت تیمی برگزار شد و تیم های شرکت کننده به صورت دوره ای در مرحله اول و حذفی در مرحله دوم با یکدیگر رقابت کردند.

شهردار بهشهر در مراسم اهدای جایزه این رقابت ها هدف از برگزاری آن را ایجاد نشاط و افزایش حس رقابت میان کارمندان ادارات دانست و گفت: رشد قوای جسمانی می تواند تاثیر مطلوب تری در ارائه خدمت بیشتر به مردم و ارباب رجوع داشته باشد که با توجه به این دیدگاه علمی ، میزبانی از مسابقات ورزشی ، برنامه های همیشگی شهرداری بهشهر است .

حمید آزموده  افزود : شادابی در جامعه دارای ابعاد مختلفی است و مدیران شهری باید به گونه ای برنامه ریزی کنند تا با ایجاد فضاهای شاد و مفرح ، رضایت شهروندان را برای تداوم نشاط و شادابی خانه و خانواده در اجتماع فراهم کنند.

شهردار بهشهر با اشاره به برون رفت از معضلات منتهی به فشارهای عصبی و روانی و زندگی شهر نشینی با ایجاد فضاهای شاد و مفرح عمومی گفت : همه سازمان ها و ارگان ها باید برای ایجاد محیط شاد و با نشاط تلاش کنند که رسیدن به این هدف نیازمند همدلی و هماهنگی بیشتر مسوولان است.

در پایان این مسابقات تیم بندر امیرآباد متشکل از ˈ حسین فریدونیان ˈ ، ˈ جعفر انصاریˈ ،

ˈ محمد مهدی قاجارˈ ، ˈ جواد باقریˈ ، ˈ علی یخکشیˈ ، ˈ حسین متولیانˈ، حسن باقریˈ ، ˈ سید مصطفی مقدمˈ و ˈاحسان حمزه پورˈ مقام قهرمانی این رقابت ها را کسب کرد.

 

/انتهای خبر