ابراهیم تقی‌پور مدافع اهل روستای اسرم در شهرستان میاندورود سابقه بازی درتیم‎های پلی اکریل و ذوب آهن اصفهان، مس کرمان، استقلال اهواز، پرسپولیس تهران، پگاه گیلان و استقلال تهران را دارد که اخیرا پیشنهاد الشحانیه قطر بعنوان مربی را نیز دریافت کرد.

 

 

taghiporr51

ابراهیم تقی‌پور در آستانه پیوستن به تیم الشحانیه قطر به عنوان مربی است.

 

 

 

به گزارش شرق پرس, ابراهیم تقی‌پور در گفت‎‌وگو با فارس با اشاره به مذاکرات اولیه خود با مسئولان تیم الشحانیه قطر اظهار داشت: به درخواست لوکا بوناجیچ که به تازگی هدایت این تیم قطری رابر عهده است، به این تیم ملحق می‌شوم.

 

وی با بیان اینکه قرار شد به عنوان دستیار لوکا راهی این کشور شوم، تاکید کرد: در حال حاضر برخی مشکلات شخصی دارم که در صورت برطرف شدن آنها در کنار لوکا خواهم بود.

 

تقی‌پور که پس از پشت سر گذاشتن یک دوره بیماری به تازگی سلامتی خود را باز یافته است، گفت: این پیشنهاد تجربیات زیادی را برای آینده فوتبال من به دنبال دارد.

 

 ابراهیم تقی‌پور مدافع اهل روستای اسرم در شهرستان میاندورود سابقه بازی درتیم‎های پلی اکریل و ذوب آهن اصفهان، مس کرمان، استقلال اهواز، پرسپولیس تهران، پگاه گیلان و استقلال تهران را دارد.

 

وی پیش از این پیشینه هدایت تیم‎‎های استقلال و صنعت ساری همچنین دستیاری لوکا در تیم لیگ برتری ذوب آهن اصفهان را در کارنامه فوتبالی خود داشته است.

 

تیم الشحانیه قطر در لیگ ستارگان این کشور حضور دارد و بازیکنان ایرانی چون مهرداد پولادی و مسعود شجاعی ملی پوشان کشورمان را در اختیار دارد.