کوشا دلشاد که از سال ۲۰۱۴ در برزیل و در تیم های پایه و کم نام و نشان برزیل فعالیت کرده است، تنها یک روز در اتلتیکو کامرشیال دوام آورد و در پی توهین هواداران استعفا کرد

شرق مازندران : مربی ایرانی که تنها یک روز از انتخابش به عنوان سرمربی یک تیم برزیلی گذشته بود، پس از شعارهای عجیب هواداران از سمت خود استعفا و فاش کرد سه بازیکن تیمش عامدانه بازی نکرده‌اند.

تیم فوتبال اتلتیکو کامرشیال برزیل، یک تیم منطقه است و در لیگ دسته دوم ایالت پیائو بازی می کند. این تیم در این رقابت ها ـ که با حضور هشت تیم برگزار می شود ـ شرایط خوبی ندارد و بعد از شش هفته، تنها سه امتیاز کسب کرده است.

نکته قابل توجه اتلتیکو کامرشیال برای هواداران فوتبال ایران، انتخاب یک مربی ایرانی بود.

این تیم پس از کسب نتایج ضعیف با «ژوزه کارلوس آمارال»، این مربی را اخراج کرد و ۳۱ ژانویه از انتخاب کوشا دلشاد مربی ایرانی خبر داد.

دلشاد که از سال ۲۰۱۴ در برزیل و در تیم های پایه و کم نام و نشان فعالیت کرده است، تنها یک روز در اتلتیکو کامرشیال دوام آورد و ساعات عجیبی را تجربه کرد.

اتلتیکو روز پس از انتخاب مربی ایرانی به مصاف تیم ریور رفت و با نتیجه ۴ بر صفر شکست خورد.

بر اساس گزارش وب سایت revistaforum برزیل، شعارهای بیگانه هراسی هواداران اتلتیکو علیه کوشا دلشاد و «تروریست» خطاب کردن این مربی ایرانی باعث شد تا دلشاد کمتر از دو روز کار در تیم جدید، از سمتش استعفا بدهد.