اگر بخواهیم در قرن اخیر از کشوری به عنوان جامعه تجدیدپذیر یاد کنیم بلاشک باید از جمهوری اسلامی ایران نام ببریم که در مرکز انرژی قرار گرفته و با انتشار امواج مثبت بسیار جوامع دیگر را تحت تاثیر قرار داد...

پرویز امیرخانلو : عزت ایران با حضور حداکثری در انتخاباتشرق پرس : انتخابات در تمام دنیا از تعریف های متفاوتی برخوردار است و برای جوامعی که منبع اصلی هدایت اند بسیار مهم و اساسی است.

چنین کشورهایی در دنیا انگشت شمارند. تعدادی از منابع تجدید ناپذیر استفاده می کنند که با انتشار انرژی مرگ تدریجی پیدا کرده و میرا می‌شوند و از قله در بازه زمانی متفاوت به دامنه می رسند.

اما بعضی از کشورهای دیگر از منابع تجدیدپذیر استفاده می‌کنند و دائماً در حال انتشارند و با هر شکافتی انرژی جدیدی را به ملت تزریق می‌کنند که باعث از بین رفتن مسیری میرا می‌شود و همواره از درخشش پایدار و ماندگار بهره مندند.

اگر بخواهیم در قرن اخیر از کشوری به عنوان جامعه تجدیدپذیر یاد کنیم بلاشک باید از جمهوری اسلامی ایران نام ببریم که در مرکز انرژی قرار گرفته و با انتشار امواج مثبت بسیار جوامع دیگر را تحت تاثیر قرار داده و روز به روز دامنه آن در حال افزایش است.
طبیعی است کشورهایی که قبلاً خود را به عنوان الگو به جهان معرفی کردند تحمل رقیب قدرتمند دیگری را نخواهند داشت و برای حفظ منافع و منابع خود با تمام وجود با آن مقابله می‌کند.

لذا با استفاده از رسانه امپراطوری خود تبلیغات گسترده و همگانی را علیه آن آغاز می‌کنند و با ایجاد ابر های تیره جلو درخششی این منبع انرژی که پیام آرامش به جهان تشنه دارد را می‌گیرند و تلاش می‌کنند بقبولانند که این مرکزی جدید توان انرژی خود را از دست داده و قابل اعتماد نیست.
اما جمهوری اسلامی ایران در مراحل مختلف با شکافت گنجینه های خود و گسیل انرژی نجات‌بخش همواره استوار باقی مانده است.
شهادت دکتر بهشتی و یارانش جو مسموم ایجاد شده در کشور را از بین برد و تابش انقلاب افزایش یافت.
فوت حضرت امام رضوان الله تعالی علیه سیل گسترده ای به وجود آورد و همه انرژی های منفی ایجاد شده را پاک کرد.
شهادت سردار سلیمانی تبدیل به چشمه مثبت دیگری شد که یأس و نا امیدی را از کشورهای منطقه از بین برد و مکتب الهام بخش را ارائه داد.
یکی دیگر از چشمه هایی که سالهاست تکرار می‌شود و تاریک های مجازی و ناپاکی‌ها ایجاد شده توسط رسانه امپراتوری را از بین می‌برد حضور گسترده مردم در ایام الله ها و انتخابات است.
این انقلاب اسلامی ایران بوده است که مرکز انرژی کشورهای آزاد جهان شده و مردم آن عامل انتشار امواج مثبت هستند، پس چقدر بیاییم و دامن حضور گسترده‌تر کنیم. امید محرومان و آزاد اندیشان جهان را زنده‌تر کنیم و به فرموده امام (ره) و رهبر معظم انقلاب خود به عزت و اقتدار می رسیم.
شفاف کردن فضای مقدس جمهوری اسلامی با پیام‌های مثبت به تمام قلب های پاک در سراسر جهان و ایجاد آرامش و تقویت امیدواری برای جبهه مقاومت در اوج حضور حداکثری در انتخابات است.
پس همه می آییم تا عزت یابیم.

پرویز امیرخانلو
مدیرمسئول پایگاه خبری شرق پرس

  • نویسنده : پرویز امیرخانلو