گرچه شاعری علت کناره گیری خود از انتخابات مجلس را مصلحت اندیشی عنوان کرد اما گویا موضوع چیز دیگری است و افکار عمومی در انتظار ...

شرق مازندران – پرویز امیرخانلو : شاعری نماینده سابق مردم شرق مازندران (گلوگاه، بهشهر و نکا)، پس از ثبت نام در انتخابات مجلس، با صدور بیانیه‌ای، انصراف خود را از کاندیداتوری در انتخابات مجلس دوازدهم اعلام کرد.

انصراف شاعری با توجه باینکه قابلیت رای آوری وی در این دوره بالا بود، یک بمب خبری در حوزه انتخابیه شرق مازندران به حساب می آید.

گرچه پس از این خبر، حدس و گمان های رسانه ای مانند حضور وی در دولت رئیسی و یا استانداری یکی از استان های شمالی و … مطرح است اما این انصراف تا حدودی کار را برای رقبای شاعری در شرق مازندران آسان کرد.

البته این نماینده سابق مجلس علت انصراف خود را از حضور در انتخابات مصلحت اندیشی اعلام کرد ولی بسیاری از مردم و نخبگان سیاسی مازندران، منتظر اخبار و اطلاعات دقیق تر درباره این چهره سیاسی شرق استان هستند.

 

متن بیانیه علی محمد شاعری در ادامه آمده است :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف خطه شرق مازندران

 

با سلام و احترام

حدود دو ماه قبل بنا به دعوت بسیاری از دلسوزان و همشهریان عزیزم تصمیم به حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گرفتم.

بعد از بررسی همه جانبه از شرایط کشور و منطقه به این نتیجه رسیدم که ادامه حضور اینجانب در عرصه رقابت انتخاباتی در شرایط کنونی به مصلحت نمی باشد، لذا تصمیم به انصراف گرفته ام.

بدینوسیله از اقشار مختلف مردم و عزیزانی که در این ایام بنده را یاری نمودند و مورد لطف و محبت صمیمانه خود قرار دادند، تقدیر و تشکر می نمایم.

عزت و سربلندی ملت بزرگ ایران به ویژه مردم همیشه قهرمان شرق مازندران را از خداوند بزرگ خواستارم.

برادر شما علی محمد شاعری