حمید آزموده با تاکید با مشارکت همه دستگاه ها برای اجرای طرح ساماندهی دستفروشان، گفت: ساماندهی دستفروشان بهشهر جدی گرفته نمی شود.   به گزارش شرق پرس حمید آزموده صبح امروز در نشست مشترک با فرمانده انتظامی بهشهر اظهار کرد: ساماندهی معضلات شهری  که در موارد متعددی منجر به ایجاد اختلال در […]

 

 

حمید آزموده

 

حمید آزموده با تاکید با مشارکت همه دستگاه ها برای اجرای طرح ساماندهی دستفروشان، گفت: ساماندهی دستفروشان بهشهر جدی گرفته نمی شود.

 

به گزارش شرق پرس حمید آزموده صبح امروز در نشست مشترک با فرمانده انتظامی بهشهر اظهار کرد: ساماندهی معضلات شهری  که در موارد متعددی منجر به ایجاد اختلال در رفت و آمد مردم و خودروها می شود، نیازمند حمایت بیشتر دستگاه های مرتبط  است.

وی افزود: این افراد با سو استفاده از رفتار مهربانانه عوامل شهرداری و انتظامی، مشکلات زیادی برای مردم و رانندگان ایجاد می کنند و لازم است با همکاری فرمانداری و نیروی انتظامی و ستاد رسیدگی سد معبر، از ادامه فعالیت این افراد جلوگیری شود.

آزموده بیان کرد: با توجه به تعداد زیاد دستفروشان و توقف وانت بارها در نقاط گوناگون شهر، اقدامات انجام شده برای جمع آوری دستفروشان تاکنون پاسخگو نبود و حل دائمی این مشکل نیازمند مساعدت و همیاری سایر دستگاه های مربوطه است.

وی افزود: شهرداری به دنبال آن بوده با همکاری نیروی انتظامی و دادستان، کالاهای جمع آوری شده دست فروشان را در انبار مخصوص گردآوری و پس از آن درباره سرنوشت این کالاها تصمیم گیری کند.

شهردار بهشهر گفت: بدون تردید مردم که با حضور دستفروشان دچار مشکلات رفت و آمد می شوند، از اجرای طرح جمع آوری این افراد استقبال می کنند و نباید از عکس العمل چند دست فروش که به طور غیرقانونی فعالیت می کنند، ترسید.

فرمانده نیروی انتظامی بهشهر نیز از آمادگی کامل این نیرو برای برخورد با قانون شکنان و متخلفان خبر داد.

سرهنگ سیدمحسن جعفری گفت: امنیت شهر نتیجه تداوم و استمرار تعامل شهرداری و نیروی انتظامی بوده و بافت و ساختار شهری می تواند در
ایجاد امنیت پایدار و مداوم برای بهشهر نقش موثری داشته باشد.

وی به نصب دوربین های مداربسته در بهشهر اشاره کرد و گفت: کیفیت بسیار بالا و پوشش مناسب این دوربین ها در نقاط گوناگون شهر، موجب شده است بخش زیادی از مشکلات امنیتی و ترافیکی در مدت زمان اندکی برطرف شده و از تداوم این ناهنجاری ها جلوگیری شود.

 فرمانده انتظامی بهشهر افزود: نصب و استفاده از دوربین های مداربسته، نقش بسیار موثری در بهبود فضای مناسب زندگی مردم بهشهر داشت و زمینه ساز جلوگیری از تخلفات متعدد و کشف مجرمین و متخلفان بود./تسنیم

 

/انتهای خبر