پس از مدتها بررسی و رایزنی بالاخره اعضای شورای ساری در نشستی فوق العاده محمد حسین قبادی را بعنوان شهردار ساری انتخاب کردند

شرق مازندران : جلسه اعضای شورای شهر ساری بصورت فوق العاده به ریاست پرویز شعبانی و با حضور کلیه اعضاء با دستور کار انتخاب شهردار ساری تشکیل شد.

شعبانی رئیس شورای شهر مرکز استان مازندران به موضوع انتخاب شهردار اشاره کرد و تصریح نمود : ما در قبال شهروندان مسئولیم و تمام سعی ما این بود که برای مدیریت اجرایی شهر دست به انتخاب اصلح بزنیم . جلسه امروز نیز به همین منظور تشکیل شده و ان شاء الله شهردار متعهد و توانمندی انتخاب شود تا با ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات رسانی ، عملکرد مدیریت شهری مورد رضایت و پشتیبانی مردم خوب ساری قرار گیرد .

در ادامه جلسه محمد حسین قبادی به عنوان تنها گزینه معرفی شده از سوی دو تن از اعضای شورا برای تصدی شهرداری معرفی گردیده و از وی دعوت شد برنامه هایش را به شورا اعلام نماید . در ادامه قبادی با حضور در صحن شورا ، برنامه هایش را در سه فاز کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت اعلام نمود و به سوالات و ابهامات مطروحه از سوی اعضای شورا پاسخ گفته و توصیه های آنان را شنید .

در بخش پایانی جلسه ، شورا بصورت مخفی اقدام به رای گیری کرد که محمد حسین قبادی با ۹ رای قاطع بعنوان شهردار ساری انتخاب شد و شعبانی رئیس شورا ضمن اعلام نتیجه رای گیری ، از اعضای شورا که در این انتخاب مهم تحت تاثیر هیچ جریانی قرار نگرفته و مستقل و قاطعانه عمل کردند تشکر نمود .

شایان ذکر است قبادی از پرسنل شهرداری ساری است و پیشتر شهردار منطقه دو ساری و همچنین معاون شهرسازی و معماری شهردار ساری بود .