خنجری گفت : به همت شهرداری بهشهر و هیئت امنای چیت سازی بهشهر، شهرداری به ساختمان کارخانه چیت سازی نقل مکان می کند و ساختمان شهرداری به موزه تبدیل می شود

به گزارش شرق پرس هادی خنجری فرماندار بهشهر در دیدار مسئولان دستگاههای اجرایی با حجت الاسلام سیدعربعلی جباری امام جمعه بهشهر  با گرامیداشت هفته دولت افزود: شهیدان رجایی و باهنر باید الگویی برای دولتمردان در خدمات رسانی مسئولانه باشند.

وی گفت: در هفته دولت امسال به همت و تلاش همه مسئولان ۳۰ طرح با اعتبار بیش از ۱۵۱ میلیارد تومان در بخش های مختلف خدماتی، اشتغال، آموزش و عمرانی آماده افتتاح و کلنگ زنی است.

این مسئول با اشاره به برخی مشکلات کارگری بهشهر یادآور شد: تلاش فراوانی از سوی مسئولان برای رفع مشکلات کارگری انجام شد و بحث مشکلات چیت سازی سالهاست که گریبان گیر مردم و مسئولان است که بخشی مطالبات مردم و کارگران است.

خنجری افزود: بیش از ۲۰۰ کارگر چیت سازی بهشهر از گذشته تاکنون از این شرکت، مطالبه دارند و با پیگیری دستگاههای حاکمیتی و دادگستری این مشکل حل شده است و استعلام ۳۰ تن از کارگران در دست انجام است تا مشکلات برطرف شود.

فرماندار بهشهر بیان داشت: پیگیری و رصد مشکلات کارخانجات با جدیت بیشتری در دستور کار است و تعداد زیادی از کارگران که در برخی از کارخانجات فعال بوده اند بیکار و به ما مراجعه می کنند و چالش های کارگری داریم.

خنجری یادآور شد: با توافقی که انجام شد به همت شهرداری بهشهر و هیئت امنای چیت سازی بهشهر، شهرداری ساختمان باقیمانده کارخانه چیت سازی را تحویل می گیرد و شهرداری به چیت سازی نقل مکان می کند و ساختمان شهرداری در پارک ملت به پارک موزه تبدیل می شود تا گردشگری شهرستان به نقطه قوت برسد.

وی همچنین با اعلام اینکه بندر ویژه اقتصادی امیرآباد از سوی استانداری به عنوان منطقه آزاد به دولت ارائه شد؛ خاطر نشان کرد: استاندار مازندران با جدیت در این بخش وارد شده است که در کنار تلاش های انجام شده و با رفع چالش ها، این منطقه به عنوان منطقه آزاد به مجلس و دولت معرفی شد.

فرماندار بهشهر افزود: این منطقه آزاد در اقتصاد استان و شرق مازندران تاثیرگذار است و امیدواریم با به سرانجام رسیدن آن مشکلات اقتصادی استان برطرف شود.

خنجری گفت: تالاب میانکاله و رفع مشکلات آن هم از دیگر موارد قابل پیگیری از سوی مسئولان است که با جدیت پیگیر این مسئله هستم و کار کارشناسی باقیمانده و در دست انجام است.

امام جمعه شهرستان بهشهر در این دیدار ضمن تبریک هفته دولت گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای تجدید پیمان مدیران با آرمان‌های امام راحل(ره) و شهیدان دولت، رجایی و باهنر و ارائه عملکرد به مردم است.

حجت الاسلام سیدعربعلی جباری افزود: تلاش برای رفع محرومیت ها و خدمات رسانی بیشتر به مردم باید در دستور کار همه مسئولان باشد.

 

 

 

 

 

 

 

.

  • منبع خبر : مهر