حسین زادگان در استانداری مازندران گفت : همه مدیران در مقاطع زمانی خاص خود خدماتی را ارائه کرده و زحمت کشیده‌اند و زیر سوال بردن زحمات گذشتگان اشتباه است...

حسین زادگان معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران : زیر سئوال بردن زحمات گذشتگان استباه است

 

به گزارش شرق پرس احمد حسین‌زادگان، در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران با بیان اینکه همه مدیران در مقاطع زمانی خاص خود خدماتی را ارائه کرده و زحمت کشیده‌اند، گفت: زیر سوال بردن زحمات گذشتگان اشتباه است و چنین افرادی گمان می‌کند که پس از جابجایی، انقلابی شده و باید تمام اصول، سیاست‌ها و روش‌ها را تغییر دهد و متأسفانه این امر در بسیاری از حوزه‌ها وجود دارد.

 

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار مازندران، این مشکلات را فرهنگی دانست و افزود: ما باید بسیاری از کارهای کشورهای توسعه‌یافته را الگوسازی و بومی‌سازی کرده و استفاده کنیم.

 

وی رویش و ریزش متفاوت مدیریتی را از امتیازات نظام دانست و خاطرنشان کرد: این امر مشروط به آن است که به سمت توسعه و کمال برویم.

 

حسین‌زادگان با اشاره به اینکه در اکثر ادارات آمارها و درصدها مانند برگزاری همایش‌ها و نمایشگاه‌ها و کشف اعتیاد بسیار بالا است، افزود: اما وقتی وارد جامعه می‌شویم؛ می‌بینیم که سن اعتیاد پایین آمده و معتاد بیشتر شده و این نه به‌معنای دروغ بودن آمارها بلکه به‌معنای اثربخشی کم کارهای ما، یا وجود عقب‌افتادگی مضاعف در کارها و یا اشتباه رفتن مسیرها است.

 

وی با بیان اینکه ریل‌گذاری خوبی در حوزه امور بانوان انجام شده است، گفت: مدیرکل جدید امور بانوان استانداری تحصیلکرده در حوزه علوم اجتماعی بوده و دلیل جابجایی استاندار تغییر کار و انجام بهتر کار بوده است و مدیرکل جدید نیز، هم تخصص و هم انگیزه دارند.

 

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه آنچه لازم است در حوزه بانوان داشته باشیم تنها سهم ۳۰ درصد نیست، افزود: دولت تدبیر و امید سیاست‌هایی را تبیین کرده که اگر ما مدیران توانایی اجرای آن را داشته باشیم، مردم به رضایتمندی می‌رسند و اهداف محقق خواهد شد.

 

به گزارش مهر, حسین‌زادگان با بیان اینکه حقوق شهروندی یک قانون مترقی است، به چگونگی اثربخشی آن در جامعه اشاره کرد و افزود: تکریم ارباب رجوع و رفتار صادقانه رضایتمندی مردم را به دنبال خواهد داشت.