احمد حسین زادگان با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در انتخابات گفت : همه تلاش خود را بکار گیریم تا انتخابات رقابتی ، سالم و با مشارکت حداکثری برگزار شد

به گزارش شرق پرس حسین زادگان استاندار مازندران در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی در رامسر گفت: در استان مازندران سعی کردیم، فاصله مردم با مسئولان را کاهش دهیم که این در کاهش آسیب در اعتراضات و نارضایتی ها تاثیر داشت.

استاندار مازندران با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مازندران افزود؛ به دامپروری نوین، کشاورزی نوین، زراعت چوب و اقتصاد دریامحور در مازندران توجه مناسبی شد که تغییر نگاه در این حوزه ها کاملاً محسوس است و باید نسبت به سیاه نمایی رسانه‌های معاند که با هدف تضعیف حاکمیت و انتخابات است باید هوشیار باشیم.

حسین زادگان اطلاع رسانی را در مقایسه با اقدامات صورت گرفته ذر دولت ناچیز دانست و گفت : در اطلاع رسانی اقدامات دولت آنگونه که باید عمل نکردیم و معتقدم باید خدمات و تلاش های فرزندان این استان بدرستی برای مردم گفته شود .

استاندار در ادامه بیان داشت؛ در این دوره شاهد انسجام و وحدت مثال زدنی در میان مسئولان استان مازندران بودیم که موجب اقدامات ارزشمندی شد. تمام تلاش خود را برای تعطیل نشدن کارخانه ها و تولیدی ها در شرایط تحریم و کرونا بکار گرفتیم.

وی افزود؛ بیش از ۱۳۴ اسکله با مجوز بی نام، توسعه فرودگاه ها ، توسعه جاده ها و توسعه بنادر از اقدامات مهم در استان مازندران بوده است .

حسین زادگان با تاکید بر اهمیت اقتصاد دریا و گردشگری گفت : یکی از ظلم هایی که در حق دریا شده بود ، بستن راه دسترسی مردم و در پی آن سرمایه گذاران دریا بود و امروز بسیاری از اماکن دولتی حاشیه دریا آزاد شد و می توان در این مسئله به آمار ۸۷ درصدی در آزادسازی سواحل رسیده ایم .

استاندار مازندران خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: بیش از گذشته در روابط با مردم تکریم و عزت داشته و سرعت در کار با حذف بروکراسی اداری و اقناء سازی مردم از طریق تریبون‌ها عملیاتی شود.