در پیام مشترک احمد حسین زادگان و آیت الله طبرسی به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار ییلاقی آمده است : این شهید والامقام هرگز مجاهدت در راه اسلام را محدود به جبهه ها نکرد...

به گزارش شرق پرس در آستانه نخستین سالگرد سردار خاکی پوش شهید حاج علی ییلاقی اشرفی, آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان و احمد حسین زادگان استاندار مازندران، پیام مشترکی صادر کردند.

در این پیام مشترک آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

اگر فرهنگ ایثار شهادت در کشور جاری نمی شد، بدون تردید بسیاری از پیروزی‌های تاریخی کشور در مقاطع حساس بدست نمی آمد و لذا همه ما وظیفه‌ داریم این میراث گران‌قدر فرهنگی و انقلابی را حفظ کنیم و به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

اولین فرمانده لشکر همیشه پیروز ٢۵ کربلا شهید گرانقدر سردار علی ییلاقی اشرفی, بزرگ مردی است که زندگی دنیایی خود را از روزهای جوانی در خدمت به ارزش های انسانی و اسلام وقف کرد و گویی از همان روزها با دلبستگی های دنیایی وداع گفته بود.

این شهید والامقام تلاش و مجاهدت در راه اسلام را تنها محدود به جبهه های حق علیه باطل نکرده بود, چه آن زمانی که در بستر رنج بیماری ناشی از جانبازی و چه در زمان بهبودی نسبی, هیچگاه زندگی مجاهدانه اش کمرنگ نبوده است.

بر این باوریم عروج این جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس پس از ۳۴ سال تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت, مزدی بود برای سالها زندگی صبورانه که با مژده وصل تحقق یافت.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این عزیز سفر کرده از خداوند منان برای این سردار شهید بزرگوار حشر با پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) مسئلت می نمائیم.

نورالله طبرسی, نماینده ولی فقیه در استان مازندران
احمد حسین زادگان استاندار مازندران